loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 61 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دکتر امین نوروزی  در خصوص اینکه جواد نکونام چه مشکلی دارد که موفق به تمرین با سایر بازیکنان نشده است، اظهار داشت:‌این بازیکن مشکلی از لحاظ مصدومیت ندارد و تنها کمی از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی بود که از همین رو با توجه به فشار بازی‌های آخر فصل تصمیم گرفتیم به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم وگرنه او برای همراهی استقلال مشکلی نخواهد داشت.

وی همچنین شرایط ساموئل را مشابه نکونام خواند و گفت:‌ او هم می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل العین به میدان برود.
ArAsh 007 بازدید : 79 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
علی نظری جویباری  در خصوص اینکه آیا امیر قلعه‌نویی در استقلال می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده 2 هفته پیش مصاحبه کرد و گفت که قلعه‌نویی فصل آینده هم سرمربی تیم استقلال است. پس مطمئن باشید او فصل آینده در تیم ما باقی خواهد ماند.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی قلعه‌نویی شنیده می‌شود، گفت: او تیم را آستانه قهرمانی لیگ بالا آورده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرایط بسیار خوبی دارد. فکر می‌کنم قلعه‌نویی می‌تواند ستاره سوم را روی پیراهن استقلال بچسباند.

قائم مقام باشگاه استقلال ضمن انتقاد از حسن روشن، گفت: متاسفانه روشن هر 6 ماه یکبار یادش می‌افتد که علیه ما صحبت کند من از او سؤال می‌کنم که برادر بزرگوار، زمانی که در کادر مدیریت و یا مربیگری بودی چه کاری ارائه دادی که حالا انتقاد می‌کنی. مردم ما را می‌شناسند و حسن روشن را هم همینطور. من قبول دارم که او یک پیشکسوت است اما هرگز دلسوز استقلال نبوده است.

وی تاکید کرد: امیر قلعه‌نویی، بیانی، مرفاوی، منصوریان و خیلی‌های دیگر کارشان را بلد هستند که به اینجا رسیدند اما چرا حتی تیم‌های دسته دوم روشن را نمی‌خواهند. متاسفانه وقتی روشن به علی جباری اسطوره استقلال توهین می‌کند، ما که دیگر نمی‌توانیم حرفی بزنیم.

نظری جویباری در ادامه گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: بعد از بازی استقلال مقابل الریان گفتم که قلعه‌نویی بهترین گزینه برای نجات فوتبال ملی است، اما ظاهرا به ایشان برخورده و علیه من جبهه گرفته است. او مدتی در کمپ استقلال کار کرده است اما هیچ چیزی از خودش ارائه نداد و این را باید بداند که پیشکسوتان هم از دست او ناراحت هستند. او به جای آنکه استقلال را به آرامش هدایت کند، هر چند وقت یکبار علیه ما جبهه می‌گیرد ولی حنای او دیگر برای ما رنگی ندارد.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص نحوه یارگیری و اینکه آیا برای فصل نقل و انتقالات کمیته‌ای تشکیل خواهد شد یا خیر، گفت: ما 2 بازی حساس در پیش داریم و امیدوارم که اول از همه استقلال قهرمان شود، زیرا نمی‌خواهیم تجربه تلخ فصل گذشته مجددا رقم بخورد. بنابراین فتح‌الله‌زاده خودش استاد نقل و انتقالات است و می داند که برای یارگیری چگونه عمل کند.
ArAsh 007 بازدید : 76 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 امیر قلعه‌نویی در خصوص بازی با العین امارات اظهار داشت: ما در بازی با العین دو بحث را دنبال می‌کنیم. یک اینکه می‌خواهیم به چند بازیکن اصلی خود که از فشردگی بازی‌ها فرسوده شده‌اند استراحت بدهیم و مسئله دوم این است که می‌خواهیم به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی برویم.

وی افزود: ما باید بتوانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم، با تیم‌های قطری و اماراتی برخورد می‌کنیم. بازی کردن با این تیم‌ها بهتر از رو در رو شدن با تیم‌های ازبکی است. چون فوتبال ما به فوتبال امارات و قطر نزدیک است. با همه این احوال ما از گروه مرگ صعود کردیم. البته یک سری‌ها حرف‌هایی می‌زنند که خواست خودشان است و نمی‌خواهم دیگر در موردشان صحبت کنم.

قلعه‌نویی ادامه داد: در مرحله بعدی ما با حریفانی روبرو هستیم که اکنون در گروه خود هر 4 تیم شانس صعود دارند و این نشان می‌دهد که این تیم‌ها به هم نزدیکند و ما نباید هیچ کدام را دست کم بگیریم و البته این سختی کار استقلال را زیاد می‌کند ولی با همدلی می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. جا دارد از منصور پورحیدری تشکر کنم او افتخار باشگاه استقلال است. ما با او فیلم‌های زیادی را آنالیز کردیم و با سایر مربیان هم مو به مو حریفان را تحلیل کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره صحبت‌های روز گذشته کی‌روش در نشست خبری که در مورد ملی‌پوشان استقلال صحبت کرده بود، عنوان کرد: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و ما از طریق نمازی با او ارتباط داریم. موفقیت و سربلندی ایران هدف ماست. در مورد ملی‌پوشان با هم حرف می‌زنیم تا به تعامل برسیم. کی‌روش در منچستر مربیگری کرده و قطعا با سطح حرفه‌ای آشناست. من هم دوست دارم تیم ملی موفق شود و امیدوارم که موضوع حل شود و قطعا با تعامل این مسئله حل می‌شود. ما اکنون باید به بحث ملی فکر کنیم. تیم ملی برای ما مهم است و دوست داریم که نتایج خوبی بگیرد. من خودم به تیم ملی تعصب دارم و از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: مصاحبه کی‌روش را که می‌گویند سه ساعت بوده نخواندم و اصلا نمی‌دانستم که او نشست خبری دارد، ولی از سؤالاتی که می‌پرسید این جواب را می‌دهم که باید این را قبول کنیم که از این به بعد استقلال در آسیا بازی‌های حذفی دارد و هر اشتباه ممکن است به ما آسیب برساند. استقلال نماینده ایران است و می‌خواهیم با استقلال ایران را سرافراز کنیم و می‌رویم که به کمک خدا و اهل بیت اتفاقات خوبی رخ دهد.

قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به بازی با فولاد در هفته سی و سوم لیگ برتر گفت: بازی فولاد برای ما خیلی جدی است و قطعا از بازیکنانی که می‌خواهیم در بازی با العین به آنها استراحت دهیم استفاده می‌کنیم. قصد داریم کار را در خوزستان تمام کنیم تا به اما و اگر نکشد. از سویی در آسیا هم با تیم‌هایی بازی کرده‌ایم که بازیکنان 9 و 10 میلیون یورویی داشتند. ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده‌ایم اما بچه‌ها با غیرت خود تلاش کردند و توانستیم صعود کنیم. باخت الهلال در تهران اتفاقی بود و معتقدم ما آن بازی را هم می‌توانستیم ببریم.

سرمربی‌ آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: بعد از بازی با العین 4 روز بیشتر فرصت تمرین نداریم و در طول این فصل شاید بارها به خاطر این مسئله لطمه خوردیم ولی با این حال خوشحالم که توانستیم صعود کنیم. از یک بابت هم ناراحتم که چرا دو تیم دیگر ما نتوانستند صعود کنند.

وی در پاسخ به این مسئله که تیم‌هایی که شما در آن مربیگری کرده‌اید، در روزهای پایانی فصل نتایج بهتری می‌گیرند، گفت: خوشحالم که شما این صحبت را مطرح کردید این نشان می‌دهد که افراد خوبی در کنار من کار می‌کنند. ما بازی‌ها را به خوبی آنالیز می‌کنیم و تمام تلاش این است که در آخرین روزهای فصل به دقت حریفان را آنالیز کنیم و مقابل آنها باهوش بازی کنیم و باید یادمان باشد که فقط آنالیز مهم نیست و باهوش بودن نیز تاثیر زیادی دارد.
ArAsh 007 بازدید : 65 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سیاوش اکبرپور قبل از آغاز تمرین تیم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص بازی با العین اظهار داشت: شرایط استقلال خوب است و امیدوارم بازی حساس در امارات را پیروز شویم. ما می‌خواهیم به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم یکی از حریفان خوب ما در این گروه العین بود ولی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که آنها نتوانستند صعود کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که از بین تیم‌های الاتفاق، لخویا و پاختاکور چه قرعه‌ای برای استقلال مناسب است گفت: فکر می‌کنم تیمی که برای قهرمانی بازی کند نام رقیبش نباید فرقی داشته باشد. البته تیم دوم هم در این گروه شانس صعود دارد و باید به مصاف صدرنشین گروه اول برود اما همانطور که گفتم برای ما فرقی نخواهد داشت.
ArAsh 007 بازدید : 73 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مجید صالح در تمرین امروز استقلال درباره دیدار مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: العین همچون سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است و برای اعاده حیثیت مقابل ما حاضر خواهد شد تا ثابت کند می‌توانسته صعود کند. این دیدار تفاوتی با دور رفت دارد و آن این است که در آن زمان العین برای صعود تلاش می‌کرد اما هم‌اکنون حذف شده است.

وی ادامه داد: این موضوع می‌تواند برای العین مفید باشد زیرا آنها با خیال راحت و بدون استرس در زمین حاضر خواهند شد. چیزی برای از دست دادن ندارند و مربی آنها می‌تواند تغییرات لازم را در زمین انجام دهد.

مربی استقلال تصریح کرد: با توجه به اینک در دور بعدی مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود سرگروه این مزیت را دارد که در دیدار برگشت میزبان باشد و اگر بازی به وقت‌های اضافه و یا پنالتی کشیده شد از میزبانی بهره ببرد. ما به دنبال این هستیم تا در دیدار مقابل العین به خوبی ظاهر شویم و به عنوان سرگروه به دور بعدی راه یابیم.

صالح درباره مصدومان استقلال یادآور شد: ما تمام نفرات خود را در اختیار داریم. بازیکنان به خوبی خود را آماده می‌کنند. در دیدار مقابل الریان اکبرپور و صادقی را در اختیار نداشتیم اما چند بازیکن یک اخطاره داریم که باید مراقب باشیم.

مربی استقلال با اشاره به دیدار الهلال مقابل الریان یادآور شد: الهلال در عربستان میزبان الریان خواهد بود که قطری‌ها انگیزه‌ای ندارند زیرا آنها هم حذف شدند. تفاوتی که الهلال با ما دارد این است که آنها در خانه بازی خواهند کرد اما ما هم با قدرت مقابل العین ظاهر می‌شویم.

وی در مورد اینکه ترکیب استقلال دست خواهد خورد و از بازیکنان دیگری در این بازی استفاده خواهد شد، اظهار داشت: ما از ابتدایی که وارد لیگ قهرمانان آسیا شدیم، هر 4-5 روز یک‌بار بازی انجام می‌دادیم، در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کردیم. هر بازی هم برای اهمیت ویژه‌ای داشت. چیزی که مورد نظر ماست این است که توانستیم از تمام بازیکنان خود بهره ببریم.

صالح با اشاره به برتری مقابل گهر تصریح کرد: در بازی مقابل گهر با وجود اینکه به 5 بازیکن استراحت داده بودیم اما بازیکنان دیگر عملکرد خوبی داشتند و به خوبی ظاهر شدند که هم‌اکنون با یک بازی کمتر و یک امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار داریم. برنامه ما این بود که از تمام نفرات در بازی‌ها استفاده کنیم و شرایط را برای همه مهیا کنیم.

مربی استقلال در مورد عدم حضور مجتبی جباری در تمرین امروز گفت: او ظاهرا با تاخیر می‌آید.
ArAsh 007 بازدید : 69 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
کاوه ستوده در مورد علت تمرین نکردن جواد نکونام در تمرین امروز استقلال اظهار داشت: او هیچ مشکل خاصی ندارد، کمی از ناحیه کمر احساس ناراحتی می‌کرد که به علت اینکه این درد تشدید نشود تصمیم گرفتیم در تمرینات گروهی شرکت نکند.

وی در مورد اینکه آیا نکونام در دیدار مقابل العین می‌تواند بازی کند، خاطر نشان کرد: نکونام مشکلی ندارد و می‌تواند در دیدار مقابل العین به میدان برود. 
ArAsh 007 بازدید : 67 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
علی حمودی قبل آغاز تمرین امروز تیم استقلال در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: خوشبختانه در بازی آخر مقابل الریان بازی خوبی انجام دادیم و حالا صدرنشین گروه هستیم. یک بازی سخت نیز مقابل فولاد در اهواز داریم و امیدواریم که قبل از آن مسابقه در دیدار برون‌مرزی عملکرد خوبی داشته باشیم و برای آن مسابقه آماده شویم.

وی در خصوص حریف اماراتی استقلال گفت: آنها تیم خوبی هستند و نمی‌توانیم به باخت آنها تکیه کنیم. قطعاً العین با توجه به امتیاز میزبانی برای برد می‌آید اما تلاش می‌کنیم تا مقابل آنها به برتری برسیم.

وی همچنین در پایان در خصوص اینکه دوست دارد استقلال در مرحله بعد با چه تیمی بازی کند، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم و برای صعود محکوم به برد هستیم.
ArAsh 007 بازدید : 59 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
تیم استقلال پس از دو روز استراحت از ساعت 17:30 دقیقه امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی پیگیری کرد.

در تمرین امروز مجتبی جباری با 30 دقیقه تاخیر به محل تمرین رسید و در برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شرکت کرد.

*قبل از آغاز تمرین امروز در حالی که خبرنگاران قصد مصاحبه با آرش برهانی را داشتند حنیف عمران‌زاده با توپ به سمت آنها شوت می‌زد و در مصاحبه مهاجم تیم استقلال اختلال ایجاد کرد که این مسئله با خنده سایرین همراه شد.

*امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین امروز برای دقایقی با دکتر ستوده به صحبت پرداخت.

*مهدی رحمتی امروز با سیمایی جدید و با مویی کوتاه کرده در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.

*جواد نکونام و ساموئل دو بازیکنی بودند که امروز به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز آبی‌پوشان به تمرین پرداختند.

*چند نفر از لیدرهای استقلال با تهیه یک قرآن نفیس به پاس موفقیت‌ها و تلاش امیر قلعه‌نویی آن را به سرمربی تیم استقلال اهدا کردند.

*جواد نکونام که از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی است امروز در کارهای گروهی تیمش شرکت نکرد، این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: متاسفانه وقتی به پایم فشار می‌آورم، درد شدیدی را احساس می‌کنم و بعد از مسابقات نیز با وجود آنکه استراحت کردم اما کمی از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شدم که البته تحت مداوا هستم و مجبورم زیاد به خودم فشاری وارد نکنم.

*میرشاد ماجدی، منصور پور حیدری و شاهرخ بیانی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند ضمن آنکه حدود 70 نفر از طرفداران تیم استقلال از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های آبی‌پوشان شدند.

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم به دویدن دور زمین و گرم کردن بدن‌هایشان پرداختند، سپس در قالب گروه‌های چند نفره به حرکات تاکتیکی روی آورند و در پایان با تشکیل دو تیم آبی و سبز فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشته‌اند.

نماینده تیم استقلال در طول انجام تمرین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی بود.

*حمید رضا رجبی بازیکن دهه 70 و 80 تیم فوتبال سایپا امروز از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی آبی پوشان را تماشا می‌کرد.

*آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از سفر به امارات فردا از ساعت 11:30 دقیقه صبح در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان از ساعت 18 تهران را به مقصد امارات ترک خواهند کرد.

*بهمنی مدیر روابط عمومی لیگ برتر هم امروز سر تمرین آبی‌پوشان آمده بود و از نزدیک نظاره‌گر تمرینات بود.

*دیدار تیم‌های العین امارات و استقلال روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.
ArAsh 007 بازدید : 69 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
حسن اشجاری قبل از آغاز تمرین امروز آبی‌پوشان در خصوص آخرین شرایط خود و استقلال قبل از دیدار مقابل العین اظهار داشت: بعد از تصادفی که در انزلی با آن مواجه شدم شرایط خوبی پیدا کردم و با تمرینات مداوم زیر نظر کادر پزشکی شرایطم بد نیست. اما اینکه بازی کنم یا نه به نظر کادر فنی بستگی دارد.

وی افزود: دیدار مقابل العین برای ما مشکل است چون آنها تیم سختکوشی هستند و به سادگی نباید از نام آنها گذشت. درست است که در ورزشگاه آزادی آنها را شکست دادیم ولی قطعاً برای ارائه بازی خوب و اعاده حیثیت به زمین خواهند آمد.

مدافع تیم استقلال در خصوص اینکه از بین سه تیم گروه B مسابقات چه تیمی برای قرعه استقلال مناسب است، گفت: دوست دارم با پاختاکور بازی کنیم ولی موظف هستیم هر تیمی را شکست دهیم. بازی‌ها به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و این برای تیم صدرنشین می‌تواند یک امتیاز ویژه باشد.
ArAsh 007 بازدید : 75 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 آرش برهانی قبل از آغاز تمرین امروز تیم استقلال در خصوص دیدار مقابل العین امارات اظهار داشت: العینی‌ها تیم بسیار خوبی هستند که در تهران هم ما را اذیت کردند. آنها با کیفیت بازی می‌کنند ولی برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی در خصوص اینکه از بین تیم‌های تیم‌های پاختاکور، لخویا و الاتفاق کدام تیم برای استقلال بهتر خواهد بود، گفت: هر سه تیم جزو تیم‌های خوب مسابقات هستند و نسبت به تیم ازبکستانی شناخت بیشتری داریم و امیدوارم به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم.

وی همچنین در خصوص نقطه قوت تیم اماراتی نیز گفت: آنها از خط حمله خوبی برخوردار هستند ولی دردفاع سرعت لازم را ندارند، فکر می‌کنم آنها دروازه‌بان خوبی هم دارند که باید به بهترین شکل مقابلشان قرار بگیریم.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 5,019
  • بازدید کلی : 56,953
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1