loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 95 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال ظهر امروز در محل این باشگاه با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در این جلسه، فتح‌الله‌زاده، نجف‌نژاد، شهریاری و امیدوار رضایی حضور داشتند ضمن آنکه امیر قلعه‌نویی نیز در این جلسه حضور پیدا کرد.

 در این نشست فتح‌الله‌زاده بودجه فصل آینده باشگاه استقلال را به اعضای هیئت مدیره استقلال ارائه کرد و به صورت مفصل در این باره صحبت کرد.

همچنین قلعه‌نویی در خصوص مسائل و بودجه استقلال صحبت کرد و نظرهای خود را ارائه کرد.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره از حضور قلعه‌نویی برای فصل آینده در استقلال استقبال کرده و  فتح‌الله‌زاده را مامور مذاکره و حفظ قلعه‌نویی برای استقلال در فصل آینده کردند.
ArAsh 007 بازدید : 90 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
باشگاه استقلال تاکید کرد که امیر قلعه نوعی در حال تدوین برنامه هایش برای فصل آتی است.

محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره شایعاتی که پیرامون حضور امیر قلعه نوعی در تیم ملی منتشرشده است عنوان کرد:طی روزهای گذشته و پس از عملکرد موفق و شایسته کادر فنی مجرب استقلال در ایران و آسیا،شایعاتی  پیرامون حضور امیر قلعه نوعی در تیم ملی در رسانه ها طرح شد.باشگاه استقلال بر این اساس اعلام می دارد که تمرکز کلیه اعضا باشگاه در صف و ستاد معطوف به موفقیت در بازی های حساس باقیمانده در لیگ برتر است و این موارد را تایید نمی کند.

وی ادامه داد:بر این باوریم که طرح موضوع حضور امیر قلعه نوعی در تیم ملی در این مقطع،هم به استقلال لطمه می زند و هم تیم ملی.بنابراین تاکید می کنم که سرمربی استقلال برنامه ای برای رفتن به تیم ملی ندارد.به نظر می رسد طرح این مسائل به تیم ملی که متعلق به 70 میلیون ایرانی است هم لطمه وارد می کند و همه باید تلاش کنیم تا تیم ملی در سایه آرامش سه بازی باقیمانده در مقدماتی جام جهانی را پشت سربگذارد.باشگاه استقلال با افتخار اعلام می کند که قلعه نوعی در حال تدوین برنامه ریزی برای تداوم موفقیت در فصل آتی است.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره انتخاب علی جباری به عنوان یکی از چهره های ماندگار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد:ابتدا بگویم که انتظار داشتیم که کمیته محترم بین الملل فدراسیون فوتبال زودتر این خبر را به ما اطلاع می داد .از این مساله که بگذریم باید بگویم که علی جباری بلاشک یکی از اسطورهای تاریخ فوتبال این مرز و بوم است و قرار گرفتن نام این چهره آبی در بالاترین سطح فوتبال آسیا مبین این نکته است که خاطرات درخشش او در پیراهن تیم ملی و استقلال هرگز از یادها نخواهد رفت.لذا به شکرانه این اتفاق مهم،قصد داریم مراسمی  ترتیب بدهیم تا این موفقیت بزرگ را  در کنار خانواده استقلال جشن بگیریم.
ArAsh 007 بازدید : 100 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

میرشاد ماجدی درباره برنامه استقلال پیش از سفر به امارات، گفت: بعد از تمرین امروز، فردا در حدود ساعت 10-11 صبح تمرین خواهیم داشت و بعدازظهر راهی امارات خواهیم شد. در العین امارات یک جلسه تمرین در روز دوشنبه خواهیم داشت و چهارشنبه به ایران بر می‌گردیم.


وی در پاسخ به این سوال که کاروان استقلال در این سفر چند نفره است؟ اظهار کرد: کل کاروان استقلال 40 نفر است و اگر باشگاه بخواهد افرادی را به آن اضافه کند من اطلاعی ندارم.


سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که صحت دارد با توجه به صعود قطعی استقلال به دور بعد، این تیم با نفرات ذخیره‌اش برابر العین به میدان می‌رود؟ گفت: خیر، به هیچ وجه این گونه نیست. ما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا به مرحله بعد به عنوان سر گروه برویم تا در مرحله بعدی هم وضعیت بهتری داشته باشیم. از سوی دیگر به لحاظ حیثیتی این بازی برای ما مهم است و به همین دلیل ما برای پیروزی در این میدا نبازی خواهیم کرد.


او در پایان درباره دیدار استقلال با فولاد در اهواز ، بیان کرد: به طور قطع ما به دنبال قهرمانی در اهواز هستیم، ولی نمی‌توان با قاطعیت در این باره صحبت کرد و به هر حال توپ است و هیچ چیز در آن قابل پیش‌بینی نیست. اما به برگزاری جشن قهرمانی در اهواز امیدواریم و همه تلاشمان را برای رسیدن به این امر به کار می‌بندیم.

ArAsh 007 بازدید : 97 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
باشگاه استقلال به دنبال صعود آبی پوشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به هر یک از بازیکنانش مبلغ 2 میلون تومان پاداش داد.
استقلال روز سه شنبه در آخرین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم العین می رود.
ArAsh 007 بازدید : 106 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره شایعاتی که پیرامون حضور امیر قلعه نوعی در تیم ملی منتشرشده است عنوان کرد:طی روزهای گذشته و پس از عملکرد موفق و شایسته کادر فنی مجرب استقلال در ایران و آسیا،شایعاتی پیرامون حضور امیر قلعه نوعی در تیم ملی در رسانه ها طرح شد.باشگاه استقلال بر این اساس اعلام می دارد که تمرکز کلیه اعضا باشگاه در صف و ستاد معطوف به موفقیت در بازی های حساس باقیمانده در لیگ برتر است و این موارد را تایید نمی کند. 

وی ادامه داد:بر این باوریم که طرح موضوع حضور امیر قلعه نوعی در تیم ملی در این مقطع،هم به استقلال لطمه می زند و هم تیم ملی.بنابراین تاکید می کنم که سرمربی استقلال برنامه ای برای رفتن به تیم ملی ندارد.به نظر می رسد طرح این مسائل به تیم ملی که متعلق به 70 میلیون ایرانی است هم لطمه وارد می کند و همه باید تلاش کنیم تا تیم ملی در سایه آرامش سه بازی باقیمانده در مقدماتی جام جهانی را پشت سربگذارد.باشگاه استقلال با افتخار اعلام می کند که قلعه نوعی در حال تدوین برنامه ریزی برای تداوم موفقیت در فصل آتی است. 

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره انتخاب علی جباری به عنوان یکی از چهره های ماندگار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد:ابتدا بگویم که انتظار داشتیم که کمیته محترم بین الملل فدراسیون فوتبال زودتر این خبر را به ما اطلاع می داد .از این مساله که بگذریم باید بگویم که علی جباری بلاشک یکی از اسطورهای تاریخ فوتبال این مرز و بوم است و قرار گرفتن نام این چهره آبی در بالاترین سطح فوتبال آسیا مبین این نکته است که خاطرات درخشش او در پیراهن تیم ملی و استقلال هرگز از یادها نخواهد رفت.لذا به شکرانه این اتفاق مهم،قصد داریم مراسمی ترتیب بدهیم تا این موفقیت بزرگ را در کنار خانواده استقلال جشن بگیریم. 
ArAsh 007 بازدید : 96 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امیر قلعه نوعی ظهر روز شنبه در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال شرکت کرد. 

در این جلسه،درباره ادامه حضور قلعه نوعی در جمع آبی پوشان در فصل آتی بحث و تبادل نظر شد. 

همچنین موضوع مشکلات مالی که در طول فصل استقلال را آزار می داد هم در این جلسه طرح شد. 

مدیر عامل استقلال پیش تر در گفت و گو با اوج اظهار داشته بود که در جلسه روز شنبه هیات مدیره ،برنامه مالی فصل آتی باشگاه باید مشخص شود.

ArAsh 007 بازدید : 100 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
با توجه به صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و به دلیل اینکه آبی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی باید به میدان بروند ملی‌پوشان این تیم در اردوی اول تیم ملی حضور نخواهند داشت.

این خبر را امید نمازی در کنفرانس مطبوعاتی امروز کارلوس کی‌روش اعلام کرد.
ArAsh 007 بازدید : 92 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کاپیتان تیم استقلال در نشستی با کارلوس کی روش ساعتی درباره فوتبال ایران و مسائل حول و حوش تیم ملی گفت و گو کرد.

کاپیتان تیم استقلال با سرمربی تیم ملی دیدار کرد.
فرهاد مجیدی در نشستی با کارلوس کی روش با وی ساعتی درباره فوتبال ایران و مسائل حول و حوش تیم ملی گفت و گو کرد. 

برخی اخبار از احتمال حضور مجیدی در سه بازی حساس تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل حکایت دارند و به نظر می رسد سرمربی تیم ملی هم نسبت به این مساله موضع مثبتی دارد. 

این در حالی است که مجیدی در زمان حضور کی روش از تیم ملی خداحافظی کرده بود اما رابطه میان این دو طی ماههای اخیر همواره نزدیک بوده است. 

گفته می شود مجیدی در این نشست از کی روش خواسته است نسبت به مواضع خود درباره دروازه بان استقلال تجدید نظر کند تا رحمتی بار دیگر فرصت حضور در تیم ملی را پیدا کند. 

مجیدی طی روزهای اخیر همچنین برای رفع کدورت میان جواد نکونام و مهدی رحمتی تلاش کرده بود.
ArAsh 007 بازدید : 100 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
شاهرخ بیانی در مورد انتخاب علی پروین، همایون بهزادی و علی جباری از سوی AFC برای اهدای نشان طلای آسیا تصریح کرد:‌ این کار خیلی قشنگی است که به زحمات کسانی که عمرشان را در فوتبال گذاشته‌اند، ارج گذاشته می‌شود. این کار را چه ایرانی‌ها انجام دهند و چه خارجی‌ها، کار خوبی است و ارزش زیادی دارد. شاید زمانش کمی دیر باشد و باید زودتر انجام می‌شد اما به هر حال ماهی را هر وقت از آب بگیری، تازه است.

وی در مورد انتقاداتی که در زمینه انتخاب این سه نفر مطرح شده و گفته می‌شود که افراد دیگری هم بودند که شایسته حضور در این لیست بودند،‌ گفت:‌ این انتقاد بد است چون خود آسیا این نفرات را انتخاب کرده و دست فدراسیون ایران نبوده است. به هر حال اگر از فدراسیون ایران هم نظرخواهی شده باشد، آنها می‌توانستند چند بازیکن را معرفی کنند. همین که AFC‌ تصمیم گرفته چنین کاری را انجام دهد، یعنی اینکه در آینده انتخاب و تجلیل از برترین‌ها قانونمند می‌شود. امروز شاید این نفرات باشند و فردا هم نوبت به بقیه می‌رسد. 

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تنها برای علی پروین بلیت حضور در این مراسم تهیه شده است،‌ تاکید کرد: پروین کاپیتان تیم ملی بوده و یکی از خوب‌های فوتبال ما بوده است. شاید بودند کسانی که حتی از پروین بهتر بودند اما کارشان تداوم چندانی نداشته و بعد از یکی دو سال به دست فراموشی سپرده شده‌اند، اما پروین تا 37- 38 سالگی به صورت مداوم کار کرده است. امیدوارم دوستان کاری نکنند که فدراسیون از این انتخاب پشیمان شود، پروین ارزش این انتخاب را داشت و فردا روز هم نوبت سایرین هم می‌شود.

 

وی در مورد تعریف صمد مرفاوی از او و اینکه عنوان کرده «اگر بیانی مدیربرنامه داشت در بارسا بازی می‌کرد»، خاطرنشان کرد:  از او بابت این حرفش تشکر می‌کنم. او راست می‌گوید، دوره ما هیچ چیزی نبود، نه مدیربرنامه، نه برنامه و نه پول. دوره ما، خیلی‌ها بهتر از من هم بودند، امیر قلعه نویی هم جزو همین خوب‌ها بود. او از شاهین آمد و به تیم ملی هم رسید. ما کمترین امکانات را داشتیم و بهترین نتایج را می‌گرفتیم. قهرمان شدن در آسیا شوخی نبود، سال بعدش هم نایب‌قهرمان شدیم. قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شدیم و بعد پول اضافه‌بارمان را باید خودمان می‌دادیم. مدیرعامل دست کرد در جیبش و گفت پولی ندارد که بدهد و ما خودمان به زحمت پول جور می‌کردیم و این هزینه را می‌پرداختیم!

بیانی با مثبت ارزیابی کردن شرایط استقلال در هر دو جبهه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تیم وقتی 2 روز استراحت کرد همه عملکردش را مقابل الریان دیدند. نتایج قبلی نشات گرفته از فشاری بود که خواسته و ناخواسته با برنامه‌ریزی غلط به همه تیم‌ها و خصوصا استقلال رسید. تازه با درایت امیر قلعه‌نویی تعداد آسیب‌دیده‌های ما کم بود، وگرنه خیلی از تیم‌ها مصدومان زیادی از این فشردگی بازی‌ها عایدشان شد. به نظر من این روزها استقلال شرایط خوبی دارد، چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا، فقط کمی مشکل مالی وجود دارد که باید با احترام به همدیگر این را تحمل کنیم. جام حذفی را با بدشانسی از دست دادیم اما در دو میدان دیگر می‌توانیم موفق عمل کنیم و معتقدم وضعیت استقلال دست خودش هست.

وی در مورد احتمال کناره‌گیری علی حاجیلو از ریاست آکادمی استقلال نیز تاکید کرد: مشکلات آکادمی، مشکل یک روز و دو روز نیست. اول اینکه برای این کار باید پول باشد و بعد هم مرغوبکار به درد این کار نمی‌خورد. باید محلی در منطقه‌ای بالاتر برای آکادمی استقلال در نظر گرفت که محیط بهتری داشته باشد. آکادمی معنی‌اش بازیکن‌سازی است و این کار نیاز به پول دارد. پولی که واسطه آن بتوان امکانات لازم از جمله تغذیه خوب، استخر، بدنسازی و ... در اختیار استعدادها قرار داد. حاجیلو حق دارد از این شرایط  خسته شده باشد. تا کی می‌توان با حرف کار کرد، هر کسی بیاید کارش سخت است. وقتی یک بازیکن را 500 میلیون تومان می‌خرند، اگر این رقم را در آکادمی هزینه کنند هم کلی از پیشکسوتان در این بخش مشغول به کار می‌شوند و هم اینکه تعداد زیادی از استعدادها پرورش پیدا می‌کنند که بعد از چند سال به کار باشگاه می‌آیند. بارسا هم همیشه همین کار را می‌کند و بازیکنان زیادی از آکادمی‌اش به تیم راه پیدا می‌کنند. این آماده خوری تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند. 

وی ادامه داد: قبلا هم پیشنهاد داده بودم و باز هم می‌گویم که 10 یا 5 درصد از قرارداد بازیکنان را صرف آکادمی کنیم، همه از این کار راضی خواهند بود. با دست خالی کار کردن در آکادمی خیلی سخت است. شما در نظر بگیرید یک بچه که می‌خواهد در تمرینات‌مان شرکت کند حداقل برای یک روز حضور در مرغوبکار با محاسبه آب میوه و ساندویچی که باید بخورد و هزینه ایاب و ذهابش حداقل 30 هزار تومان هزینه‌اش می‌شود.
ArAsh 007 بازدید : 105 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
محمد سررشته داری  درباره اینکه مهدی رحمتی در فیس بوک خود برای حضور در تراکتورسازی در فصل آینده ابراز تمایل کرده است اظهار داشت:اساسا با توجه به پیگیری هایی که صورت گرفت مشخص شد که رحمتی صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارد که در آن درباره حضور در تیمی صحبت کرده باشد.بنابراین این شایعه از پایه غلط است. 
وی درباره اظهارنظر محمد حسین جعفری،مدیرعامل تراکتورسازی که گفته بود از حضور رحمتی در تبریز استقبال می کنیم گفت:به نظر می رسد موقعیت دوستان در باشگاه تراکتورسازی به خطر افتاده است و با این حرفها سعی می کنند جای پایشان را محکم کنند.این دوستان هم بد نیست بدانند که رحمتی صفحه اجتماعی ندارد.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 376
  • بازدید سال : 5,021
  • بازدید کلی : 56,955
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1