loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 204 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)
جلسه پژمان نوری با مسئولان باشگاه استقلال عصر امروز چهارشنبه در دفتر علی فتح‌الله‌زاده برگزار شد که طرفین پس از گفتگوی رو در رو به توافق ضمنی رسیدند. پژمان نوری در پایان این جلسه به خبرنگار مهر گفت: فعلا به توافق قطعی نرسیده‌ایم و هفته آینده قرار است مذاکرات تازه‌ای داشته باشیم.

ظاهرا قرار است مسئولان باشگاه استقلال و پژمان نوری پیشنهادهای یکدیگر را مورد بررسی قرار دهند و در نشستی دیگر مذاکرات خود را پی بگیرند.

طرفین در همین جلسه به توافقات خوبی رسیده اند و به احتمال فراوان نوری فصل آینده در استقلال خواهد بود.

ArAsh 007 بازدید : 197 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)
 افتخاری موافقیت اولیه خود برای تهیه آلبوم استقلال را در دیدار با محسن بزرگی معاون حقوقی این باشگاه اعلام کرده است.

خواننده کشورمان در این دیدار ضمن ابراز علاقه به تیم فوتبال استقلال اظهار داشته است که در صورت تامین بخشی از هزینه تهیه آلبوم، کار خود را به زودی آغاز خواهد کرد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با اعلام این خبر افزود: برای تامین هزینه های تهیه این آلبوم در حال رایزنی با حامیان مالی هستیم و امیدواریم پس از تهیه بخشی از هزینه ها، افتخاری کار خود را آغاز کند.

علیرضا افتخاری متولد سال ۱۳۳۷ در اصفهان و از خوانندگان موسیقی سنتی ایرانی است و از آلبوم ‌های معروف او می توان به مقام صبر، راز و نیاز، سروسیمین، شور عشق، نیلوفرانه، یاد استاد، سرمستان، مستانه، امان از جدایی، قلندروار و صیاد اشاره کرد.
ArAsh 007 بازدید : 203 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

آرش برهانی دوشنبه شب در برنامه "عشق من ایران من" حاضر شده بود. یکی از مجریان این برنامه که به استقبال برهانی رفته بود پس از خوشامد گویی و صحبت درباره اینکه برهانی به پرسپولیس نمی رود به پشت صحنه برنامه می رود و بدون توجه به اینکه میکروفن باز است و صدا روی آنتن می رود به برهانی توهین کرد و با استفاده از لفظ رکیکی گفت: "این ... رفته استقلال". بر همین اساس باشگاه استقلال اعلام کرده توهین به برهانی را از طریق حراست صدا وسیما پیگیری می کند و فردی که به این بازیکن توهین کرده حتما باید از وی عذرخواهی کند. مدیر روابط عمومی استقلال هم با تاکید اینکه باشگاه استقلال این موضوع را پیگیری خواهد کرد گفت: اتفاقی که رخ داد بسیار نارحت کننده بود و نباید چنین چیزی می شد. ما حتما این اتفاق را پیگیری خواهیم کرد.

ArAsh 007 بازدید : 208 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
سید مهدی رحمتی در سالهای گذشته هم از پرسپولیس پیشنهاد داشته اما شنیده می شود او گزینه اصلی علی دایی برای حضور درون دروازه سرخپوشان است.
رحمتی در آخرین صحبتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته به آنها گفته برای پیشنهادی که داده اند استخاره گرفته و خوب درنیامده است. دروازه بان استقلال به پرسپولیسی ها گفته کمی صبر کنند تا او در روزهای آینده تصمیم نهایی اش را بگیرد.
ArAsh 007 بازدید : 187 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با بخش خبری 14:30 شبکه خبر در مورد وضعیت ماندنش در استقلال اظهار داشت: پارسال سال سختی را گذراندیم. بودجه دیر رسید و ما به مشکل خوردیم. شب گذشته هم به هیئت‌مدیره باشگاه گفتم می‌توانم حدود 10 میلیارد تومان درآمدزایی کنم اما بودجه استقلال 20 میلیارد تومان است و 10 میلیارد دیگر را وزارت ورزش یا دولت باید تأمین کند زیرا تیم مال دولت است و ما هم در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید تیم قدرتمندی را تدارک ببینیم.

وی ادامه داد: اگر بودجه تأمین شود من در خدمت استقلال هستم وگرنه نمی‌توانم بیش از 10 میلیارد تومان درآمدزایی و کارسازی کنم. توانم بیش از این نیست که هم کار اجرایی و درآمدزایی کنم و هم کل بودجه استقلال را تأمین کنم.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: به جز دو سه باشگاه که خصوصی شده‌اند سایر تیم‌های لیگ برتر 100درصد بودجه خود را از دولت می‌گیرند. ما هم می‌گوییم فقط 50 درصد بودجه را به استقلال بدهند. من نظر دولت و شخص رئیس‌جمهور را هم می‌دانم خودش به من گفت که گفته است به پرسپولیس و استقلال کمک کنید. یک بار هم با رویانیان نزد رئیس‌جمهور بودیم که همین را گفت. 10 میلیارد تومان برای دولت و وزارت ورزش پولی نیست. اکنون بودجه تراکتورسازی بیشتر از 20میلیارد تومان است. سپاهان و پرسپولیس هم همین بودجه را دارند و ما صرفه‌جوترین تیم هستیم. باید 10 میلیارد تومان دیگر را وزارت ورزش بدهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه اکنون همه دستگاه‌ها با مشکل مالی مواجه هستند، اظهار داشت: سال گذشته از 8-9میلیارد تومانی که قرار بود به ما بدهند فقط 3میلیارد تومان پرداخت شد و بار 5-6میلیارد دیگر را به دوش کشیدیم. اکنون باید طلب فصل گذشته بازیکنان را بدهیم کدام بازیکن مجانی بازی می‌کند؟‌ باید پول داشته باشیم تا با بازیکنان قرارداد ببندیم. 10میلیاردی که من می‌گویم درآمدزایی می‌کنم را در طول فصل انجام می‌دهم. شرایط سخت است و باید با تعامل مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: به وزیر هم گفتم اگر کسی بیشتر از 10 میلیارد تومان می‌تواند درآمدزایی کند و 20 میلیارد بودجه را تأمین کند بیاید و مدیرعامل شود. من هم در هیئت‌مدیره باشگاه می‌مانم و کمکش می‌کنم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه جواب وزیر به این پیشنهاد چه بود گفت: دیشب در هیئت‌مدیره هم جمع‌بندی کردیم و قرار شد عین این صحبت‌ها را بعد از بازگشت وزیر از سفر به اطلاع ایشان برسانیم تا ایشان تصمیم‌گیری کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه وضعیت امیر قلعه‌نویی در استقلال چه می‌شود، گفت: قلعه‌نویی با من مشکلی ندارد اگر من بمانم او هم می‌ماند اما اگر من نمانم نمی‌دانم تکلیفش چه می‌شود. نمی‌دانم قلعه‌نویی خواهد ماند یا نه البته من با او صحبت می‌کنم که بماند. من تا لحظه‌ای که در استقلال باشم جانم را برای این تیم فدا می‌کنم.

وی در مورد اینکه برای جذب بازیکن اقدام کرده است یا نه، گفت: با دو سه بازیکنی که مد نظر قلعه‌نویی بوده صحبت کرده‌ام و شنبه با آنها تمام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه جدایی نکونام و منتظری از استقلال قطعی شده است، گفت: جدایی هیچ بازیکنی از استقلال قطعی نیست. این دو بازیکن باید از بازی تیم‌ملی با قطر بگردند و با آنها صحبت کنم. شاید منتظری ماندنش 60 به 40 باشد آن هم به خاطر اینکه ممکن است با باشگاه خارجی قرارداد امضاء کرده باشد. اما خسرو حیدری، مهدی رحمتی و سایر بازیکنان در استقلال خواهند ماند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس با مهدی رحمتی صحبت کرده است یا نه،‌گفت: بله باشگاه پرسپولیس رقم خوبی به رحمتی پیشنهاد داده اما من نمی‌گذارم رحمتی به پرسپولیس برود و او را نگه می‌دارم نه اینکه رقم بیشتری از پرسپولیس به او بدهم.
ArAsh 007 بازدید : 211 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
با پایان لیگ برتر بازار شایعه داغ است و یکی از موضوعهای مهم برای هواداران فوتبال اطلاع از سرنوشت بازیکنان محبوبشان است. دو روز پیش یکی از رسانه ها از جدایی قطعی پژمان منتظری، مدافع تاثیرگذار استقلال خبر داد و مدعی شد این بازیکن از این تیم جدا شده اما امروز علی فتح الله زاده این خبر را تکذیب کرد و گفت جدایی هیچ بازیکنی قطعی نیست.

او که با بخش خبری 14:30 شبکه خبر صحبت می کرد گفت که وضعیت منتظری بعد از بازگشت تیم ملی از قطر مشخص می شود.

فتح الله زاده شانس ماندن منتظری در استقلال را 60 به 40 عنوان کرد.

 با این حال گفته می شود منتظری از چند تیم قطری پیشنهاد دارد.
ArAsh 007 بازدید : 219 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
امیر قلعه‌نویی بعد از تماس سه‌شنبه شب خود با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به آنها اعلام کرد که در خصوص لیست قبلی که در اختیار باشگاه قرار داده بود تجدید نظر می‌کند و تغییرات کوچکی را در فهرست بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده به وجود خواهد آورد.

به همین منظور سرمربی تیم استقلال روز شنبه آینده در نشستی که با مسئولان باشگاه خواهد داشت فهرست نهایی خود را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته و نیز عقد قرارداد با نفرات جدید صورت گیرد.
ArAsh 007 بازدید : 198 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی شایعه جالبی بود که برخی رسانه‌ها آن را به تیتر یک خود تبدیل کردند. حتی گفته شد برایش بلیت سفر به امارات تهیه شده اما اصلا از این خبرها نیست. یعنی نزدیک بود خبرهایی بشود اما نشد که نشد! 

حتی مدیر برنامه‌های مهدی رحمتی هم روز گذشته تماس‌هایی با کارلوس کروش داشت اما سرمربی تیم ملی همچنان روی مواضع قبلی خود استوار بود و رحمتی را نمی‌خواست. حالا اینکه امروز و فردا خبرهایی بشود مشخص نیست اما با سیاستی که کروش پیش گرفته خیلی بعید است که رحمتی لااقل تا قبل از بازی با قطر در اردوی تیم ملی حاضر بشود. برخی مسوولان فدراسیون فوتبال نیز تماس‌هایی با شماره یک داشته‌اند و رحمتی حتی گفت و گوی کوتاهی هم با مربیان تیم ملی داشته - البته با استناد به مصاحبه‌ای که رحمتی با خبرگزاری فارس داشته است - اما این تماس‌ها هیچ نتیجه‌ای به دنبال نداشته است. رحمتی دیروز مصاحبه کوتاهی انجام داد تا بار دیگر کفه ترازوی افکار عمومی را به نفع خودش سنگین کند. او با این هدف مصاحبه کرد و این جملات را به زبان آورد: «من خودم را سرباز تیم ملی می‌دانم و اعلام کردم اگر کروش خواست به امارات می‌روم اما فعلا تا این لحظه خبری به من نداده‌اند.» 

مصاحبه رحمتی حوالی ساعت 15:20 منتشر شد و تا آخرین ساعات کاری نیز خبری از بازگشت او نبود. رحمتی این مصاحبه را انجام داد تا باردیگر اعلام کند بازهم دوست دارد در قفس توری تیم ملی قرار بگیرد و به نوعی گوش به زنگ مسوولان فدراسیون فوتبال است تا تماسی گرفته بشود و ساکش را به سمت امارات ببندد اما ماجرا وقتی پیچیده‌تر می‌شود که می‌شنویم در تماس مدیر برنامه‌های مهدی رحمتی با کارلوس کروش پالس‌های منفی رد و بدل شده و آقای دایما عصبانی وقتی صدای مدیربرنامه‌های رحمتی را شنیده گفته: «حالا بگذارید فکر کنم ببینم چه می‌شود!» 

این پالس منفی بلافاصله به رحمتی انتقال داده شد و رحمتی هم خودش را پس از آن مصاحبه معنی دار از دسترس خبرنگاران خارج کرد. شاید رحمتی همچنان امیدی به بازگشت داشته باشد، ما هم داریم چون بی تعارف مهدی به رغم اشتباه‌هایی که در خداحافظی با تیم ملی داشت اما همچنان بهترین دروازه‌بان تیم ملی محسوب می‌شود و می‌تواند یکی از ارکان تیم ملی در بازی با قطر باشد اما با فضای موجود بسیار بعید است که این دروازه‌بان در بازی با قطر شانسی برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی داشته باشد. مهدی احتمالا این بازی را باید از تلویزیون نگاه کند. اتفاقی که برای رحمتی فضای تازه‌ای به همراه خواهد داشت. او سال‌ها بود که در تمام بازی‌های رسمی تیم ملی به خصوص بازی‌های حساس در چارچوب دروازه قرار می‌گرفت اما حالا باید بازی با قطر را که از حساسیت فراوانی برخوردار است از تلویزیون نگاه کند. 

البته می‌توان همچنان به بازگشت او به تیم ملی امیدوار بود. فقط امیدوار اما بعید است که کروش تن به بازگشت رحمتی بدهد. حالا این پالس‌های منفی را که دیروز فرستاده فراموش کنید. کافی است بار دیگر مصاحبه‌های یک هفته پیش کروش را در ذهن مرور کنید تا به این نتیجه برسید که رحمتی تا چه اندازه از قفس توری تیم ملی دور است.

ArAsh 007 بازدید : 94 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
با اعلام کنفدارسیون فوتبال آسیا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌هایی که از یک کشور باشند، هیچ‌گاه با یکدیگر بازی نخواهند کرد که بر همین اساس با منتفی شدن دیدار الشباب و الاهلی عربستان در این مرحله، احتمال دیدار استقلال با یکی از 2 نمانیده کشور عربستان نسبت به سایر حریفان بیشتر شد.

البته چنین شرایطی برای سایر تیم‌های شرکت کننده هم وجود دارد و از بین 6 تیم باقی مانده دو تیم به طور قطع با تیم‌های عربستانی دیدار می‌کنند.

 پیش از این و از مدت‌ها قبل نیز اعلام شده بود که قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2013 روز 14 ژوئن برابر با 30 خرداد 1392 در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا واقع در کووالالامپور با حضور نمایندگان تیم های صعود کننده برگزار خواهد شد و تیم های مرحله یک چهارم حریفان خود را در این مرحله و ترتیب میزبانی و میهمانی خواهند شناخت که بر همین اساس استقلال هم در همین روز رقیب خود در مرحله یک چهارم نهایی را خواهد شناخت.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها تفاوت رقابت‌های امسال با دوره‌های گذشته، برگزاری دیدار فینال به صورت رفت و برگشت است.
ArAsh 007 بازدید : 63 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
آرش افشین  در خصوص احتمال تمدید قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست و من هم تصمیمی نگرفته‌ام. فعلا در حال فکر کردن هستم تا تصمیم خوبی برای فصل آینده بگیرم.

وی در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال و حضورش در این تیم برای فصل بعد تاکید کرد: من نگفته بودم از استقلال پیشنهاد دارم. درست نیست اسم تیمی را بیاوریم. صحبت‌هایی را با باشگاه فولاد برای تمدید قرارداد داشته‌ام ولی می‌خواهم بیشتر فکر کنم چون سال آینده سال مهمی برایم است و دوست ندارم انتخابی داشته باشم که بعدا پشیمان شوم.

مهاجم فولاد درباره اینکه گفته می‌شود به خاطر شرایط مالی باشگاه فولاد قصد تمدید قراردادش را ندارد، یادآور شد: من با فولاد مشکل مالی ندارم. حتی حاضرم با این باشگاه قرارداد سفید امضا کنم. یکسری دیگر از مسائل هست که برایم اهمیت دارد. من در باشگاه فولاد آرش افشین شده‌ام و این باشگاه به گردن من حق دارد.

افشین در پاسخ به این سئوال که با این حساب جدا شدنت از فولاد به خاطر مسائل دیگر حتمی است، گفت: من نگفتم احتمال ماندنم در فولاد کم است. من در این باشگاه مشکلی ندارم ولی هنوز تصمیم جدی نگرفته‌ام. تا چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.



وی درباره اینکه آیا با حسین فرکی هم درباره پیشنهادهایش صحبت داشته است یا خیر، تصریح کرد: با ایشان هم مشورت می‌کنم. البته یک هفته پیش بود که با فرکی صحبت‌های داشتم. من ایشان را دوست دارم و نظرش برایم اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه فصل گذشته فرکی را خیلی  اذیت کردم و به همین خاطر از او عذرخواهی کردم!

مهاجم فولاد در ادامه صحبت‌هایش با تاکید مجدد بر اینکه با این باشگاه مشکل مالی ندارد، تاکید کرد: من می‌خواهم در تیمی باشم که پیشرفت کنم. تیمی که امکانات و شرایطش برای پیشرفت فراهم باشد و قدرتمند بسته شود.

افشین در پایان درباره پیشنهاد باشگاه استقلال و مذاکره‌اش با آبی پوشان هم گفت: اینها صحبت‌هایی است که در مطبوعات مطرح می‌شود! من چیزی در این خصوص نمی‌گویم.
ArAsh 007 بازدید : 55 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
علی امیری درباره آخرین وضعیت خروجی‌های استقلال گفت: استقلال در این فصل فهرست مازاد ندارد و تلاش می‌کند تا شاکله اصلی‌اش را حفظ کند. مذاکراتمان را با بازیکنان اصلی آغاز کرده‌ و به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

او در پاسخ به سوالی درباره‌ پژمان منتظری اظهار کرد: از جدایی او واقعا اطلاعی ندارم. اتفاقا با آقای قلعه‌نویی هم که صحبت کردیم ایشان هم می‌خواست تا منتظری در استقلال بماند. در حال حاضر به دنبال او هستم تا با هم صحبت کنیم و آخرین وضعیتش را جویا شویم. همه‌ تلاشمان را می‌کنیم تا منتظری در استقلال بماند.

معاون باشگاه استقلال افزود: با بازیکنان مورد نیاز آقای قلعه‌نویی صحبت‌هایی کرده‌ایم اما اسامی آنها را نمی‌گوییم. خودتان می‌دانید بازار شایعات باعث می‌شود قیمت‌ها بالا برود و حاشیه به تیم تزریق شود. این در حالی است که استقلال به دنبال حاشیه‌ها نیست و نمی‌خواهد خودش را درگیر این مسائل کند. با بازیکنانی صحبت کرده‌ایم اما اسامی آنها را اعلام نمی‌کنیم و در همین حد می‌گویم که هواداران نگران نباشند.

او درباره‌ آخرین وضعیت سیدمهدی رحمتی و شایعات مربوط به حضور او در تیم‌های دیگر بیان کرد: ما به سیدمهدی رحمتی پیشنهاد داده‌ایم و بر سر مبلغ هم توافق کرده‌ایم و بعید می‌دانم مشکلی وجود داشته باشد.

امیری درباره‌ وضعیت نکونام هم صحبت کرد و افزود: از وضعیت نکونام اطلاعی ندارم. قرار است او به خاطر بعضی از مسائل مالی با خود آقای فتح‌الله‌زاده صحبت کند و به همین دلیل چیزی در این‌باره نمی‌دانم.

معاون باشگاه استقلال در پایان درباره‌ آخرین وضعیت خریدهای استقلال گفت: تنها با آقای محمدمهدی نظری به توافق رسیده‌ایم و امروز با دو بازیکن دیگر قرار داریم. در صورت قطعی شدن وضعیت این دو بازیکن نام آنها را اعلام خواهیم کرد.
ArAsh 007 بازدید : 77 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

علیرضا نیکومنش درباره آخرین وضعیت فابیوجانواریو اظهار داشت: تقریبا هر روز با این بازیکن در تماسم و همانطوری‌که دوستان در جریان هستند مشکل رباط بیرونی پای این بازیکن بدون نیاز به عمل جراحی برطرف شده است. او در حال حاضر منتظر پیشنهادات است تا در مورد آن فکر و تیم آینده خود را انتخاب کند.

حدود یک ماه پیش بود که امیر قلعه‌نویی به مسئولان باشگاه استقلال گفت وضعیت سلامتی این بازیکن مورد بررسی قرار دهند تا مقدمات بازگشت او به جمع آبی‌پوشان فراهم شود. مدیربرنامه‌های جانواریو با تایید این خبر گفت: قلعه‌نویی به فابیو خیلی لطف دارد و همیشه پیگیر شرایط این بازیکن است. احتمالا تا ۱۰ روز دیگر به برزیل سفر خواهم کرد تا وی را از نزدیک ببینم و از شرایطش آگاه شوم.

مدیربرنامه‌های جانواریو ادامه داد: طبق صبحت‌های پزشکان، فابیو مشکلی برای بازگشت به فوتبال ندارد و اگر استقلال پیشنهادی به این بازیکن بدهد می‌تواند برای این تیم بازی کند. فابیو بازیکن قابلی است که امتحانش را پس داده و پزشکان استقلال می‌توانند شرایط این بازیکن را بررسی کنند تا با نظر آنها با این بازیکن قرارداد امضا شود.

نیکومنش در پاسخ به این پرسش که «آیا جانواریو از علاقه باشگاه استقلال برای بازگشتش به این تیم سوال می پرسد؟»،‌گفت: همیشه یکی از مواردی که جانواریو با من صحبت می‌کند استقلال است. زمانی‌که در لیگ پرتغال بازی می‌کرد با یک دیدگاه خاص به ایران آمد و اکنون به ایران و خصوصا استقلال علاقه شدیدی دارد. فابیو بازیکن کمی نبود و از لیگ برتر پرتغال به ایران آمد. جالب است بدانید سرمربی حال حاضر بنفیکا پرتغال زمانی سرمربی این بازیکن در لیگ برتر پرتغال بوده است.

وی خاطر نشان کرد: طبیعی است که جانواریو با توجه به ارتباط خوبی که با هواداران استقلال دارد از صمیم قلب دوست دارد به این تیم برگردد. در نیم فصل اول طبق صحبت کارشناسان وی یکی از بازیکنان خوب استقلال بود اما به دلیل مصدومیت از این تیم جدا شد.

ArAsh 007 بازدید : 76 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
امیر حسین صادقی در خصوص شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی فوتبال گفت: پس از انجام سه تمرینی که  در امارات داشتیم، شرایط خوبی در اردو حاکم است و تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنیم. با وجود گرمی هوا، نظم خوبی در برگزاری تمرینات و انجام تاکتیک مد نظر کادر فنی داشته ایم و با توجه به انگیزه و روحیه ای که از بازیکنان مشاهده می شود، معتقدم ملی پوشان در حال آماده شدن برای برگزاری مسابقه با قطر که حکم یک مسابقه فینال را دارد، هستند.

وی در خصوص دیدار با قطر گفت:  این مسابقه مانند یک دیدار از رقابت‌های جام جهانی است و فکر می کنم حساسیت  این بازی مانند دیدار با استرالیا است. ما باید تمام تلاش و همت مان را در این مسابقه به کار ببندیم تا موفق باشیم. از بین این سه دیداری که پیش روی تیم ملی ایران است، بازی با قطر از همه مهمتر است و باید نتیجه لازم را از اولین دیدار کسب کنیم.

صادقی در خصوص بازی در کنار پژمان منتظری در دیدار با قطر گفت: همه ما باید تلاش کنیم و این نظر کادر فنی است که من در ترکیب باشم یا خیر و باید به نظر آن‌ها احترام بگذاریم . همه ما مانند سرباز تیم ملی هستیم و باید از دل و جان تلاش کنیم و با نظم و انضباط و همدلی به مصاف قطر برویم.

عضو تیم ملی از انتظارش از رسانه ها و مردم سخن گفت و اظهار داشت: خوشبختانه در مسیر پیش روی تیم ملی، رسانه ها به خوبی به کار خود آگاه هستند و آن کمک و حمایت از تیمی است که باید به جام جهانی برود و فکر کنم این اتفاق دل بیش از هفتاد میلیون ایرانی را شاد خواهد کرد. توقع من از آن ها حمایت از ملی پوشان است تا مانند سال 2006 که همه همدل شدند و توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و در حال حاضر هم فرصت داریم و باید یک دیدار که حکم فینال دارد را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
ArAsh 007 بازدید : 78 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

شب گذشته ودر جلسه هیأت مدیره علی فتح الله زاده تأکید کرد که برای شروع کار در فصل جدید باید مشخص شود که چه میزان بودجه از سوی دولت به استقلال تزریق می شود.مقداد نجف نژاد که اوایل هفته جاری با وزیر ورزش دیدار کرده بود به مدیرعامل استقلال در این باره توضیحاتی داد و قرار شد بعد از بازگشت وزیر به ایران جلسه ای تشکیل و رقم بودجه دولتی استقلال مشخص شود.

ArAsh 007 بازدید : 80 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
خسرو حیدری عضو تیم ملی فوتبال درباره برگزاری اردوی تدارکاتی در دبی گفت: به نظر من یکی از بهترین اردوهایی است که تاکنون داشته ایم. خوشبختانه یکی از مهمترین فاکتورها زمین تمرین است که زمین تمرین باشگاه ایرانیان در شرایط مناسبی قرار دارد و ضمن داشتن فعالیت‌های بدنی سبک، به خوبی در حال انجام تمرینات تخصصی هستیم و آماده خواهیم شد تا در هفته آینده بتوانیم دیداری خوب را مقابل تیم ملی قطر داشته باشیم.

وی درباره دیدار تیم ملی ایران برابر با قطر،عنوان کرد: بازی با قطر را با هدف گل نخوردن آغاز می کنیم و با داشتن این شرایط، قادر خواهیم بود به هر تیمی در آسیا گل بزنیم و امیدوارم که در ابتدا بتوانیم خوب دفاع کنیم و با استفاده از فرصت‌هایمان به گل دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی‌های اخیر مقابل تیم های حاشیه خلیج فارس توانست عملکرد خوبی داشته باشد و آیا در مقابل قطر می تواند چنین عملکردی داشته باشد گفت:‌ به هر حال تیم قطر بیشتر بازیکنان غیر عربی دارد تا بومی. قطر و بیشتر بازیکنان آن تغییر ملیتی هستند و البته بازیکنان تیم های حاشیه خلیج فارس را بهتر و راحت تر می توان دریبل زد و امیدوارم با حضور بازیکنان تکنیکی مان در تیم ملی و استفاده از تاکتیک تیمی نتیجه مورد نظرمان را بگیریم.

وی در پایان در باره انتظارش از مردم و رسانه ها بیان کرد: از مردم کشورم می خواهم ما را در این راه پیش رو تنها نگذارند و دعای خیرشان همراه ملی پوشان باشد و رسانه ها هم که همیشه و به خصوص در شرایط سخت همراه تیم ملی بودند، نیز در این شرایط به یاری تیم ملی بیایند.
ArAsh 007 بازدید : 66 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
امیر قلعه‌نویی پیش از ترک ایران به سوی آمریکا لیست خریدش را به علی فتح‌ا... زاده داده است. 

وقتی قلعه‌نویی این لیست را در اختیار فتح‌ا... زاده قرار داده بدان معنا است که هم خودش در استقلال می‌ماند و هم اینکه مدیرعامل تغییر نمی‌کند. 

بنابراین پیش بینی می‌شود اتفاقات خوبی در استقلال رخ دهد. یعنی این تیم آرام آرام آماده جذب بازیکنان مورد نظر شده و می‌خواهد قرارداد بازیکنانش را هم تمدید کند اما چه بازیکنانی در لیست خرید استقلال هستند؟ 

امیر قلعه‌نویی پیش از سفر به آمریکا از یارگیران باشگاه استقلال خواست آرش افشین، احمد جمشیدیان، محمدمهدی نظری، مهرداد جماعتی و حتی امید ابراهیمی و احسان حاج صفی را جذب کنند. البته امیر از آمریکا به طور آنلاین با تهران در تماس است و در جریان ریز اتفاقات باشگاه استقلال قرار دارد. در همین راستا روز گذشته خبر رسید که باشگاه استقلال با محمد مهدی نظری به توافقات اولیه دست یافته و به زودی این بازیکن به عضویت استقلال در خواهد آمد. 

نظری در نیم‌فصل لیگ دوازدهم هم تا آستانه عقد قرارداد با استقلال پیش رفت اما در نهایت او را با پیراهن استقلال ندیدیم. 

دیگر بازیکنی که گفته می‌شود کارش با استقلال تمام شده آرش افشین است. 

حتی بازیکنان استقلال هم جذب این بازیکن را تایید می‌کنند و معتقدند که باشگاه استقلال با افشین تمام کرده است. به احتمال زیاد ایمان موسوی از استقلال می‌رود که آبی‌ها با افشین تمام کرده‌اند، قلعه‌نویی هم که دل خوشی از ایمان موسوی ندارد و این بازیکن را در لیست فروش قرار داده است. از طرفی نام مهرداد جماعتی دیگر هم‌باشگاهی آرش افشین نیز در لیست استقلالی‌ها است. جماعتی در پست دفاع چپ بازی می‌کند. این بازیکن نیز احتمالا جای حسن اشجاری را خواهد گرفت. دیگر بازیکنی که در لیست قلعه‌نویی قرار گرفته احمد جمشیدیان است. جمشیدیان از جمله بازیکنان مورد نظر امیر قلعه‌نویی به حساب می‌آید. جمشیدیان هم در نیم‌فصل مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار داشت اما باشگاه سپاهان با حضور او در این تیم مخالفت کرد. 

احتمالا با آمدن جمشیدیان، آرزه کاماچو از استقلال جدا خواهد شد اما دو بازیکن دیگر نیز در لیست استقلال قرار دارند. محمد ابراهیمی از تراکتورسازی و امید ابراهیمی. 

مهدی کریمیان هم هست که جذب این بازیکنان منوط به موافقت باشگاه‌های شان و البته عدم بروز ترافیک در پست آنها است. چند بازیکن تکلیف شان با استقلال مشخص نیست. 

از جمله جوادنکونام و پژمان منتظری. قلعه‌نویی از راه دور اوضاع را کنترل می‌کند تا اگر احیانا این بازیکنان از استقلال جدا شدند جای شان بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد. 

حال باید منتظر ماند و دید تا آمدن امیر قلعه‌نویی از ینگه دنیا کدام یک از بازیکنان موردنظرش جذب خواهند شد. تا حالا که کار نظری و افشین تا حدودی تمام شده است. نا گفته نماند امیر قلعه نویی امید عالیشاه را هم مورد نظر دارد. 
ArAsh 007 بازدید : 80 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
علی‌ فتح‌الله‌زاده  درباره جلسه شب گذشته اعضای هیئت مدیره این باشگاه، اظهار داشت: جلسه خوبی بود با توجه به تمهیداتی که دوستان پیش‌روی ما گذاشتند، قرار شد که آنها را بررسی کنیم تا به راهکارهای خوبی برسیم.

وی در خصوص اینکه ماندنش در استقلال قطعی است، عنوان کرد: ماندنم قطعی نیست اگر تلاش‌هایمان برای راهکارهای اقتصادی جواب بدهد، می‌مانم. اگر نتوانیم از لحاظ اقتصادی خودمان را تأمین کنیم، به مشکل می‌خوریم. سال قبل خیلی سخت گذشت و امسال نمی‌توانیم دوام بیاوریم، بخصوص که امسال جزو 8 تیم آسیا هستیم و باید تیم را تقویت کنیم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

مدیرعامل استقلال در جواب به این پرسش که تا مشخص شدن راهکارهای اقتصادی در نقل و انتقالات بازیکن نمی‌گیرند، گفت: ما دنبال بازیکن خواهیم بود، حتی با 2،3 نفری هم مذاکره اولیه را انجام داده‌ایم و اوایل هفته آینده نتیجه مذاکرات مشخص می‌شود. من معمولا عادتم به این است که تا قراردادی امضاء نشود، آن را مطرح نکنم و البته این را هم بگویم با توجه به تجربه 20 ساله‌ام در این کار، معمولا نقل و انتقالات کار سختی برای ما نیست. استقلال تیم خوشنامی است و این امتیاز محسوب می‌شود.

وی در خصوص اینکه در جلسه هیئت مدیره، خواسته خاصی نداشته، اظهار داشت: من خواسته به خصوصی نداشتم، فقط خواستم منابع مالی مشخص شود. چون ما کار دشواری در پیش داریم و خوشبختانه اعضای هیئت مدیره هم این موضوع را تایید کردند. همینکه اعضای هیئت مدیره قدردان زحمات باشگاه هستند، برای ما بارقه امید است و شاهد هستم که چطور برای حفظ مجموعه تلاش می‌کنم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه در تماس تلفنی که با امیر قلعه‌نویی داشتند، آیا او خواسته جدیدی نداشت، گفت: او هم فقط معتقد است که باید تیم تقویت شود ما شیوه کاری همدیگر را می‌دانیم. ما مشکلی از این بابت نداریم. در لیست بازیکنان موردنظر او چیز خاصی که برای ما سخت باشد، نیست و بیشتر تاکید دارد اسکلت تیم حفظ شود. مطمئن باشید مذاکراتمان با بازیکنان به طول نمی‌انجامد و مثل مذاکرات 1+5 نیست. (با خنده) بازیکنان معمولا به ما لطف دارند، حداقل در 2 روز بازیکنان خودمان را می‌توانیم تمدید کنیم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه در جلسه مدیران باشگاه‌ها با وزیر ورزش تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و استقلال به عنوان 3 باشگاهی که در نقل و انتقالات پول زیادی می‌دهند، نام برده شده و قرار است بین این 3 باشگاه تفاهم‌نامه‌ای امضاء شود تا از پرداخت‌های بی‌رویه جلوگیری شود، گفت: من اعتقاد دارم این صحبت‌ها فقط نباید برای مصاحبه‌ کردن باشد و ما عملا باید این توافق را نشان دهیم مثلا اگر قرار است بیشتر از یک میلیارد و 800 میلیون تومان ندهیم، همه آن را رعایت می‌کنند. باید دید خروجی این جلسه واقعا اتفاق می‌افتد یا خیر و اگر هر مدیرعاملی تخلف کرد، آن مدیرعامل را جریمه سنگین کنند و تیمش را هم به دست 2 بفرستند. چرا باید تیمی مثل استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و می‌خواهد افتخار‌آفرینی کند، همه چیز را رعایت کند اما باشگاه‌های دیگر با پول خرج کردن تیم قدرتمندی ببندند ضمن اینکه با این وضعیتی که دلار دارد میزان پرداختی‌ها متفاوت می‌شود. من خودم این آمادگی را دارم که وزارت و فدراسیون فوتبال بر عملکرد باشگاه‌ها نظارت کنند و واقعا خروجی کار را ارزیابی کنند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که با چه میزان سقفی حاضر است بازیکن بگیرد، گفت: من همیشه این را گفته‌ام که ما نمی‌توانیم برای جذب بازیکن سقف در نظر بگیریم، بلکه ما باید برای باشگاه‌ها سقف بودجه در نظر بگیریم و هر باشگاه با توجه به بودجه‌ای که دارد، برای جذب بازیکنان مدیریت کنند.

وی در خصوص اینکه آیا باید به یک بازیکن بیش از یک میلیارد داده شود، گفت: من هم معتقدم که نباید بیشتر از یک میلیارد قرارداد بست، ضمن اینکه یک میلیارد در مملکت ما پول خیلی زیادی است اما باز هم تاکید می‌کنم که گران شدن دلار وضعیت کار کردن برای مدیران را خیلی سخت کرده است، وقتی باشگاه‌های خارجی برای جذب یک بازیکن یک میلیون دلار هزینه می‌کنند، چطور می‌شود بازیکنان‌مان را به مبالغ پائین قانع کرد. تیم‌های حاشیه‌ای خلیج فارس حتی بازیکن 11 میلیون دلاری جذب کرده‌اند. این پول بودجه 10 سال استقلال است.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه چقدر به ماندن در این باشگاه امیدوار است، گفت: من 50-50 به ماندن امیدوار هستم. اگر منابع مالی تامین نشود، کار سختی پیش‌رو داریم. مسئولیت گرفتن سخت است شاید باورتان نشود، اما فصل گذشته من نابود شدم، حتی باید بگویم خم شدم. البته فدای سر هواداران. مسئله این است که هر کس یک توانی دارد، من حتی شب گذشته به اعضای هیئت مدیره گفتم اگر فردی بتواند بیش از 10 میلیارد تومان برای باشگاه درآمدزدایی کند، حاضرم بروم و او بیاید و خودم در هیئت مدیره به این تیم کمک کنم. برای من این جای سؤال است که شخص رئیس جمهور هم نظر راسخ دارد به اینکه تیم‌های پرسپولیس و استقلال دولتی هستند و باید به آنها کمک شود. ولی نمی‌دانم چرا این کمک‌ها نمی‌رسد، همه تیم‌ها از بودجه دولتی استفاده می کنند اما به این دو تیم که می‌رسند همه شاخ و شانه می‌کشند. من فقط به این هم‌دلی هیئت مدیره استقلال افتخار می‌کنم که تلاش می‌کنند مجموعه حفظ شود.
ArAsh 007 بازدید : 81 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
درحالی که برخی از تیم های لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کرده اند وضعیت زمان شروع تمرین استقلال مشخص نیست.

قرار است روز جمعه بین علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی جلسه ای برگزار شود. در این جلسه قرار است زمان شروع تمرینات و مکان اردوی آبی پوشان مشخص شود.

شب گذشته در جلسه هیئت مدیره استقلال لیست بازیکنان مورد نیاز فصل جدید مطرح شد و مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با آنها هستند.
ArAsh 007 بازدید : 74 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

فرشید طالبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام، اما از طریق بعضی از دوستانم خبرهایی را شنیدم که استقلال خواهان جذب من در این تیم است.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: به دلیل مشکلات و مشغله هایی که دارم، دوست دارم شرایط مناسبی فراهم شود سپس در مورد استقلال یا هر تیمی فکر کنم.

طالبی خاطر نشان کرد: حضور در تیم های بزرگی مثل استقلال برایم افتخار است.

ArAsh 007 بازدید : 74 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال مدعی شده است که بازیکنان حاشیه ساز تیم استقلال که بحث حضور در تیم پرسپولیس و مبالغ بالا را مطرح و عنوان می کنند در این خصوص شرایط ایده آلی ندارند و حضورشان را عنوان می کنند که بتوانند قیمت خود را افزایش داده و اوضاع را به نفع خود پیش ببرند.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی به این چند بازیکن اخطار جدی داده است که در صورتی که این موضوع ادامه دار باشد و بازار گرمی آنها ادامه دار شود وی آنها را برای فصل آینده در اختیار نمی گیرد و حضورشان در فهرست تیم استقلال در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.

شایان ذکر است، سرمربی استقلال مدعی است که برخی بازیکنان برای حفظ خود در تیمی که در آن حضور دارند این مباحث را عنوان می کنند تا قیمت خود را برای فصل جدید افزایش دهند.

ArAsh 007 بازدید : 81 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

مقداد نجف‌نژاد پس از جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه خوبي بود و به جمع‌بندي عملکرد سال گذشته و برنامه سال آينده پرداختيم.
به گزارش فارس، وي در مورد اينکه نسبت به باشگاه پرسپوليس اين باشگاه عقب افتاده است، خاطرنشان کرد: مردم و هواداران دغدغه‌هايي داشتند و اينگونه که مي‌گوييد ما عقب‌ افتاده‌ايم اينگونه نيست. ما سرمربي و مديرعامل خود را مشخص کرديم و با برنامه اساسي پيش مي‌رويم. بايد يک برنامه اساسي طراحي مي‌کرديم. نصف برنامه‌هاي خود را پيش برده بوديم و بايد با اطلاعات کلي يک تصميم خوب مي‌گرفتيم.
وي افزود: من درگير برخي مسائل بودم اما از استقلال هم بي‌خبر نبودم. استقلال با وجود مشکلات مالي فصل گذشته توانست به خواسته خود برسد. آن چيزي که ما بايد در نظر داشته باشيم اين است که در سال جديد قهرماني را کسب کنيم و در آسيا درخشش داشته باشيم و قوي‌تر از سال گذشته تيم را ببنديم تا استقلال بتواند در آسيا و ليگ درخشش داشته باشد.
نجف‌نژاد با اشاره به حضور صد درصدي امير قلعه‌نويي در خصوص بازيکنان تاکيد کرد: ليستي که قلعه‌نويي به باشگاه داد با نظر کارشناسي مديرعامل جذب خواهد شد و هواداران دغدغه‌اي نداشته باشند.
رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد اينکه برخي بازيکنان اعلام کرده‌اند که اگر تسويه حساب صورت نگيرد از تيم جدا خواهند شد، خاطرنشان کرد: در ابتدا از کادر فني و بازيکنان تشکر مي‌کنم. هيچ بازيکني مبنايش پول نبوده که به باشگاه آمده. از بازيکنان تشکر مي‌کنم که با تمام وجود خود با تمام مشکلات مالي تلاش کردند. هيچکدام از بازيکنان از تيم جدا نشدند و در مورد نفرات جذب شده هم بايد سرمربي تيم نظر بدهد و به جمع‌بندي نهايي برسيم.
نجف‌نژاد در مورد اينکه برخي بازيکنان معترض بودند که چرا قراردادها بين بازيکنان يکسان پرداخت نشده، تصريح کرد: هيئت مديره علاوه بر مسائل مالي و سياست‌گذاري به موارد ديگر باشگاه هم توجه مي‌کند. ما در ريز جزئيات دخالت نمي‌کنيم. ما بازيکني نداشتيم که ۲۰ درصد گرفته باشد. گزارشي که امروز فتح‌الله‌زاده ارائه کرد کمتر از ۵۰ درصد نداشتيم.
وي در مورد اينکه برخي معتقد بودند کمتر از ۵۰ درصد دريافت کرده‌اند، افزود: شايد در آن زمان چنين مسئله‌اي وجود داشته و با احتساب طلب سال گذشته‌شان بوده به هر حال برخي انعطاف‌ها با بازيکنان وجود داشته. شايد بازيکني با مشکل خاصي روبرو شده باشد و به سوي سرمربي يا مديرعامل مي‌رود و توقع مي‌رود که در آن زمان مشکل اين بازيکن برطرف شود.
نجف‌نژاد در مورد اينکه رويانيان که همشهري اوست تيمش را براي سال آينده آماده کرده و به نظر مي‌رسد بهتر از استقلال باشد، گفت: من از اين موضوع خوشحالم که پرسپوليس هم در سال آينده متفاوت ظاهر شود و بدرخشد. نياز فوتبال کشور ما به اين دو باشگاه است. ما هم در اين مدت تعطيل نبوديم. شايد اسمي را نياورديم اما همه چيز روشن است. تکليف سرمربي، دروازه‌بان و مديرعامل‌مان معلوم است.
وي در مورد اينکه رسولي‌نژاد در باره نگراني‌هاي هيئت مديره صحبت کرده بود، تصريح کرد: ما نگران نبوديم، بعضي نگراني‌ها را وارد مي‌کردند. نگران اين بوديم که با تلاش و همت بيشتر تيمي در خور شأن فوتبال ايران آماده کنيم. ما تنها نماينده ايران در آسيا هستيم و بايد با تمام قوا در اين زمينه تلاش کنيم و آني هم دريغ نکنيم.
وي در مورد اينکه آيا منظورش اين است که رسولي‌نژاد نگراني‌ها را وارد هيئت مديره کرده است، گفت: ‌خير رسولي‌نژاد همواره يار و ياور استقلال بوده، من گفتم شايد برخي از افراد اين نگراني‌ها را مطرح کرده‌اند.
رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد اينکه آيا سه خواسته قلعه‌نويي يعني حفظ بازيکنان فصل پيش، جذب بازيکنان جديد و تامين بودجه مدنظر سرمربي موافقت کرده‌اند، عنوان کرد:‌ در مورد بازيکنان اين امر مختص به سرمربي تيم است. او هر کسي که در ليست بدهد ما شرايط حضورش در استقلال را فراهم مي‌کنيم.
وي در مورد شايعاتي در خصوص رفتن يا استعفاي فتح‌الله‌زاده گفت: بحث رفتن فتح‌الله‌زاده نبود ما به صحبت‌هاي عاميانه کاري نداريم و بايد به صورت رسمي عنوان شود.
نجف‌نژاد در مورد بودجه سال آينده اين باشگاه اظهار داشت:‌ ما در اين جلسه شرايط کلي را در نظر گرفتيم و هفته آينده در مورد ريز جزئيات تصميم مي‌گيريم. شرايط روشني نداريم. در مورد بودجه به اين جمع‌بندي رسيده‌ايم که حتي نسبت به فصل گذشته ۲۰ درصد آن را افزايش دهيم. درست است که توان خريد ارزي و ريالي پايين آمده اما ما به وزارت ورزش اعلام کرده‌ايم که ۵۰ درصد هزينه‌ها را خودمان پرداخت مي‌کنيم.

ArAsh 007 بازدید : 63 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جلسه هیات مدیره این باشگاه از گفت‌وگو با خبرنگاران امتناع کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از نشست خبری با خبرنگاران بار دیگر در جلسه هیات مدیره این باشگاه حاضر شدند.

این در حالی بود که علی فتح‌الله‌زاده ترجیح داد با خبرنگاران درباره این جلسه صحبتی نکند و همه چیز را به هفته آتی موکول کرد.

ArAsh 007 بازدید : 95 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

سرپرست تيم ملي ايران در تماس تلفني با فرهاد مجيدي از او خواست تا براي حمايت از تيم ملي در بازي با قطر به دوحه برود . کاپيتان محبوب استقلالي ها هم البته به دعوت فدراسيون فوتبال پاسخ مثبت داده است و هفته آينده به قطر مي رود.
به گزارش گل، از سوي ديگر شبکه مطرح الجزيره براي نقد و بررسي مسابقه ايران با قطر از مجيدي دعوت کرده است تا مهمان ويژه اين شبکه در روز بازي با قطر در استوديوي مخصوص الجزيره در ورزشگاه دوحه باشد.

ArAsh 007 بازدید : 76 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

مقداد نجف نژاد در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خوبی داشتیم و برای سال آینده برنامه‌های خود را اعلام کردیم تا مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. همچنین درباره سال گذشته نیز جمع‌بندی خوبی داشتیم و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کردیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: استقلال باشگاه بزرگی است. یکسری مسائلی در باشگاه وجود داشت که برای از بین بردن آنها صحبت کردیم و راهکارها را مورد بررسی قرار دادیم. خوشبختانه پیگیری‌های هیئت مدیره بخشی از مشکلات را حل کرد و بخشی از مسائل هم با کمک وزارت ورزش و جوانان حل شد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: نتایج خوبی در مورد بررسی‌های سال گذشته و برنامه‌های سال آینده به دست آمد که نتایج آن را اعلام می‌کنیم. باید بدانیم که تنها مبنای استقلال پول نیست. استقلال راه‌های زیادی برای درآمدزایی دارد از جمله این موارد خود هواداران هستند. بخشی از مسائل به وزارت ورزش و بخشی هم به مدیریت برمی‌گردد.

نجف‌نژاد تصریح کرد: از مشکلات عبور کردیم مسئله ما پول نبود سال گذشته موفقیت‌های خوبی کسب کردیم عواملی که باعث موفقیت ما شد همدلی و صمیمیت بود. این رمز موفقیت استقلال بوده و اکنون هم همین صمیمیت در باشگاه وجود دارد. باشگاه استقلال از جمله باشگاه‌هایی است که توان بالفعل دارد و تراز مالی ما منفی نمی‌شود. یکی از این عوامل، هواداران هستند.

نجف‌نژاد تصریح کرد: همواره مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم. امسال هم مشکل داشتیم که بخشی از آن را با کمک وزارت حل کردیم. در جلسه امشب هم به نتایجی رسیدیم که بخشی از مشکلات حل خواهد شد. به اطلاع هواداران می‌رسانیم که هیچ دغدغه‌ای نداریم و تیمی قوی‌تر از فصل گذشته می‌بندیم تا در مسابقات آسیایی قدرتمند ظاهر شویم.

وی درباره اینکه بازیکنان استقلال از فصل گذشته هنوز طلبکاران و باشگاه بدون پول چه طور می‌تواند این بازیکنان را راضی به ماندن کند، گفت: اول اینکه شما از جیب ما خبر ندارید. ما اصلا دغدغه نداریم. ما که از ارکان باشگاه هستیم شرایط را می‌دانیم. با قلعه‌نویی هم صحبت کرده‌ایم. اوضاع ما از فصل گذشته بدتر نیست از این دوره هم عبور خواهیم کرد. بخش اعظم مطالبات پرداخت شده است. بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد از طلب بازیکنان پرداخت شده نمی‌گویم وضع‌مان نرمال است مشکل داریم و وزارت ورزش هم باید کمک کند. ما باید در آسیا بازی کنیم و باید به استقلال کمک کند. استقلال شخصیت قهرمانی دارد باید به این باشگاه کمک شود تا ستاره‌ دیگری در آسیا را بگیرد و یک مدال برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده در استقلال می‌ماند یا خیر،‌گفت:‌بله او می‌ماند. سرمربی استقلال قلعه‌نویی است و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه است. هواداران از ما توقع دارند این سرمایه‌ها را حفظ کنیم. اگر اشکالی هم در جایی وجود داشته باشد آن را برطرف می‌کنیم.

نجف‌نژاد تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مشکل ورزش کشور حل شود باید مثل تمام دنیا و آسیا به سمت خصوصی‌سازی در ورزش برویم. در حال حاضر تمامی باشگاه‌های بزرگ در ایران از بیت‌المال استفاده می‌کنند و فقط استقلال و پرسپولیس اینگونه نیستند باید باشگاه‌های ما به سمت خصوصی‌سازی بروند. وزیر ورزش هم به این امر اهتمام دارد و می‌خواهد مشکلات را برطرف کند. ۴۹ درصد سهام باشگاه استقلال قرار است به هواداران واگذار شود و ۵۱ درصد به شرکت‌های دولتی و خصوصی واگذار شود. با این مکانیزم سهام را به هواداران واگذار می‌کنیم و آنها نیز در اداره باشگاه سهیم می‌شوند.

ArAsh 007 بازدید : 68 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
 پس از شکست 3 بر یک ایران برابر عمان تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی یک‌صدا مهدی رحمتی را تشویق کردند و خطاب به کی‌روش سرمربی تیم ملی شعار دادند «کی‌روش یادت باشه، رحمتی باید باشه».

*در حالی که کمتر از 75 دقیقه به شروع دیدار دو تیم استقلال و الشباب باقی مانده اما فقط 4 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که این باعث تعجب است زیرا این آخرین بازی استقلال در این فصل است و با توجه به صعود استقلال به یک چهارم لیگ قهرمانان انتظار استقبال بهتری می‌رفت.

*وزارت ورزش بنری را مقابل جایگاه نصب کرده بود با این عنوان که «همه با هم با ورزش علیه سیگار و قلیان» که این بنر به دلیل وزش شدید باد پاره شد.

*ایجاد یک رعد و برق وحشتناک در ورزشگاه باعث ترس برخی از تماشاگران شد.

*دیدار دو تیم ساعت 21 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.
ArAsh 007 بازدید : 79 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
بر این اساس آبی پوشان در این بازی با مهدی رحمتی،پژمان منتظری،حنیف عمران زاده،امیر حسین صادقی،هاشم بیگ زاده،خسرو حیدری،مجتبی جباری،ساموئل،سیاوش اکبرپور ،فرهاد مجیدی و جواد نکونام به مصاف حریف خود می رود.
این بازی از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.
ArAsh 007 بازدید : 71 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
با تصمیم کادر فنی،ویسنته آرزه کاماچو و عباس محمد رضایی برای بازی برگشت مقابل الشباب از لیست 18 نفره تیم کنار رفتند.
بازی برگشت استقلال مقابل الشباب از دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب برگزار می شود.
ArAsh 007 بازدید : 67 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

مسئولان باشگاه سورینت برنامه ۵ ساله ای طرح ریزی کرده بودند تا با توانایی های یک نام بزرگ مثل علی دایی بتوانند به عنوان قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان آسیا دست یابند. این اتفاق اما رخ نداد، علی دایی به پرسپولیس رفت تا مسئولان سورینت  این مربی را از دست بدهند. آنها که به فوتبال آمده اند تا هم تبلیغ کنند و هم به موفقیت برسند دنبال یک نام بزرگ برای جانشینی علی دایی هستند. نامی که شاید بتواند این باشگاه را به قهرمانی در لیگ برساند. این نام بزرگ هم کسی نیست جز امیر قلعه نویی. می گویند تماس هایی با او برقرار شده. نه مستقیم اما گفته می شود مسئولان سورینت قصد دارند امیر قلعه نویی را جایگزین علی دایی کنند تا با تکیه بر توانایی های او این بار در لیگ برتر قهررمان شوند.

سورینتی ها برای جذب بازیکنان بزرگ بودجه کافی را دارند و همین می تواند راه حضور امیر قلعه نویی در این تیم را هموار کند. با توجه به اینکه قلعه نویی عادت دارد چند بازیکن بزرگ را همراه خودش به تیم جدید ببرد سورینتی ها با بودجه ای که دارند می توانند این خواسته امیر را هم برآورده کنند. تنها نکته ای که شاید مانع همکاری احتمالی امیر و سورینت شود بی تماشاگر بودن این تیم است.

امیر قلعه نویی که همیشه تیمهایی با تماشاگر را رهبری کرده آیا می تواند با تیمی کار کند که کم تماشاگر یا بهتر بگوییم بی تماشاگر است؟ البته شاید پیشنهاد سورینت به امیر قلعه نویی قبل از بازی با الشباب رسانه ای نشود اما این را بدانید که گزینه مسئولان متمول این تیم برای جانشینی دایی کسی نیست جز امیر قلعه نویی.

ArAsh 007 بازدید : 71 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه سپاهان اصفهان یک پیشنهاد سرسام آور به بازیکن استقلال داده است.

به گزارش  قدس آنلاین، خسرو حیدری مدافع ملی پوش آبی پوشان می تواند رکورد نقل و انتقالات همه تاریخ فوتبال ایران را شکسته و با یک رقم فوق نجومی از استقلال به سپاهان برود. سپاهان که قصد دارد فصل جدید را با قدرت هرچه قدرتمند تر آغاز کند و بهترین بازیکنان فوتبال ایران را جذب نماید، یک پیشنهاد نجومی به ارزش ۴ میلیارد تومان را در مقابل ستاره استقلال یعنی خسرو حیدری گذاشته.

گزارشات رسیده از اطراف و اکناف تیم سپاهان حکایت از آن دارد که این پشنهاد برای دو سال به خسرو حیدری داده شده. یعنی سالی دو میلیارد.

ArAsh 007 بازدید : 82 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

ویسنته آرزه کاماچو

اعضای تیم استقلال شرایط مشخصی برای حضور در مسابقات فصل آینده ندارند و این موضوع عاملی است که بازیکنان خارجی برای ماندن از این تیم تصمیم قطعی نداشته باشند.

بازیکنان خارجی استقلال اوضاع خوبی در این تیم داشتند و امیر قلعه نوعی نیز از آنها رضایت کامل داشت اما این اتفاق در حالی است که آرزه کاماچویی از خارجی های استقلال قصد ندارد در این تیم بماند.

گفتنی است، کاماچو اعلام کرده است که پنج شنبه ایران را ترک کرده و راهی کشور بولیوی می شود تا در کنار خانواده اش باشد.

شایان ذکر است، وی نیم فصل دوم راهی ایران شده اما برای فصل آینده برنامه ای ندارد .

لازم به ذکر است، جدایی این بازیکن از استقلال تقریبا قطعی است اما اعلام شده که آبی ها قصد دارند این بازیکن را حفظ کنند اما این اتفاق عملی نشده است و شرایط برای اعضای تیم استقلال برای جلب توجه این بازیکن سخت است.

ArAsh 007 بازدید : 66 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
مقداد نجف نژاد  در خصوص ملاقات با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:جلسه خوبی با ایشان داشتیم.بحث هم فقط در خصوص استقلال نبود بلکه درباره همه باشگاه ها بود. 

وی در خصوص اینکه آیا وضعیت فتح الله زاده مشخص شده است،عنوان کرد:ایشان در استقلال می ماند. 

نجف نژاد در پاسخ به این سوال که آیا بودجه ای به استقلال تخصیص یافته که حرف از ماندن فتح الله زاده می زنید،گفت:بالاخره پول هم می رسد. 

وی درخصوص نامه خود به کفاشیان گفت:ما از وی خواسته ایم لیگ را 18 تیمی نگه دارد و امیدواریم وی به درخواست ما توجه کند.
ArAsh 007 بازدید : 75 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
امیر قلعه نوعی که دوشنبه به دفتر محمد عباسی رفته بود در این نشست از وی خواست تا شرایط ادامه فعالیت مدیرعامل فعلی استقلال را در جمع آبی پوشان فراهم سازد.
این در حالی است که فتح الله زاده دوشنبه شب تهران را ترک کرد و تلفن همراهش هم خاموش شد تا حتی نزدیکانش هم از مقصدش با خبر نباشند.
ArAsh 007 بازدید : 78 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 
 
 
 
 
 
در سالی که استقلال دوباره قهرمان لیگ برتر شده، خواستیم از «ناصرخان» بنویسیم، هر چه فکر کردیم چیزی بهتر از شعری که خودش خیلی بجا در مورد خود گفته بود به ذهنم نرسید: «من آن گلبرگ مغرورم، که می‌میرم ز بی‌آبی، ولی با خفت و خواری، پی شبنم نمی‌گردم»

«ناصرخان» انگار توی خونه‌اش نشسته بود، همچنان پرغرور، بازی‌های تیم محبوبش را نگاه می‌کرد، اما به ناگاه، بیماری سر رسید، درست در مقطعی که او هرگز به شکست فکر نمی‌کرد.

او بیش از همه اهل خانه به بهبود امید داشت، مدت‌ها با مرگ مبارزه کرد، همچنان که در مستطیل سبز همیشه امیدوار و مبارز بود.

«ناصرخان» روز 23 آذر سال 1328در تهران به دنیا آمد. در عمر 62 ساله‌اش، به عنوان گلر تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال در بین مردم مشهور و به دلیل خلق و خوی خاصش نیز محبوب شد.

او در این مدت افتخارات زیادی کسب کرد که از جمله آن می‌توان به 2 قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، قهرمانی در بازی‌های آسیایی، شرکت در المپیک و جام‌جهانی و همچنین قهرمانی در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد.

ناصر حجازی همچنین از سوی AFC به عنوان دومین دروازه‌بان قرن آسیا نیز انتخاب شد.

این چهره نامدار که طرفداران زیادی در بین مردم داشت، بعد از یک سال و نیم مبارزه با بیماری سرطان، سرانجام روز 2 خرداد سال 90 در بیمارستان کسری جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

مرگ «ناصرخانِ» آبی‌ها نه تنها باعث فراموش شدن وی نشد، بلکه وی را در قلب هواداران فوتبال ماندنی‌تر کرد.
ArAsh 007 بازدید : 73 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
میرشاد ماجدی درباره اجلاس تیم های پایه در مالزی اظهار داشت: این جلسه راجع به تیم های پایه بود. فوتبالیست های بین 6 تا 12 سال که به صورت فستیوال انجام می شود. این بازی ها به صورت مفرح انجام می شود و قانون کمتر در بازی دخالت دارد. این فستیوال در راستای تعامل میان مربی، بازیکن و والدین است. نوارهای آموزشی ارائه شد و برای این بود که والدین به بازی کردن فرزندانشان بیشتر علاقه پیدا کنند.
وی ادامه داد: مهدی مهدوی کیا از ایران و خانم لی لی از چین به عنوان سفرای پایه آسیا انتخاب شدند. اکثر کشورهای آسیایی حضور داشتند و راجع به فستیوال ها صحبت کردیم. اصرار این بود که والدین باید آموزش ببینند که من هم یکی از استقبال کنندگان بودم. ماحصل جلسات این بود.
رییس کمیته جوانان درباره شایعه انتخاب مرتضی امینی به عنوان سرمربی تیم جوانان گفت: این فرد را بنده اصلا نمی شناسم.ما طی جلساتی که برگزار کردیم شرایط را بررسی کرده ایم و انشاءالله اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده سرمربی تیم جوانان را انتخاب می کنیم. گزینه ای نداریم چون مشکلات مالی در فدراسیون وجود دارد و باید تعاملی میان مربیان خوب و فدراسیون برقرار کنیم که دوطرف ضرر نکنند.
سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این سوال که در پایان فصل کدام یک از مسئولیت هایش را رها می کند، تاکید کرد: یک بازی مهم امروز مقابل الشباب داریم. بگذارید این بازی هم بگذرد و بعد از آن درباره شرایط بحث می کنیم.
وی درباره شایعه رفتن امیر قلعه نوعی از استقلال خاطرنشان کرد: من آرزو می کنم امیر بماند. چون تیم ما در شرایطی است که به وجود امیر قلعه نوعی نیاز دارد.
ماجدی در پایان درباره شایعه رد صلاحیتش در انتخابات شوراها افزود: صلاحیت بنده آمده است و نمی دانم چرا این شایعات را به وجود می آورند. خوشحالم افرادی که صلاحیت ما را تایید می کنند، به بنده اعتماد کردند و اگر انتخاب شوم نهایت سعی خودم را در جهت موفقیت ایران عزیز انجام می دهم.
ArAsh 007 بازدید : 68 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
آبی پوشان از ساعت 17:45 روز سه شنبه در زمین شماره 1 مجموعه آزادی در حالی آخرین تمرین خود پیش از بازی برگشت مقابل الشباب را برگزار کردند که بارش شدید باران همه چیز را تحت تاثیر قرار داده بود. 

بارش باران به شکلی بود که امیر قلعه نوعی به منصور پورحیدری پیشنهاد داد برای اینکه زمین خراب نشود،به زمین شماره 2 بروند. 

ناظر بازی فردا اولین نفری بود که برای بررسی وضعیت زمین به ورزشگاه آمد. 

عباس محمد رضایی و حسن اشجاری با تاخیر در محل تمرین حضور یافتند. 

این تمرین بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
ArAsh 007 بازدید : 66 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
شاهرخ بیانی درباره پیروزی 4 بر 2 استقلال برابر الشباب امارات گفت: الشباب یکی از تیم‌های خوب امارات است و از سه بازیکن برزیلی و یک ازبکستانی برخوردار است. کلیه برنامه‌های این تیم روی این چهار نفر بود. با این حال استقلال خیلی خوب بود و بازی بسیار خوبی را از این تیم شاهد بودیم. در نیمه نخست استقلال نمی‌خواست ریسک کند و تلاش داشت ابتدا گل نخورد چرا که اولویت با دست پر از امارات به ایران بازگشتن بود اما با عقب افتادن استقلال این تیم تمام تلاشش را کرد و توانست بازی را به طور کامل در اختیار بگیرد.

او در پاسخ به این سال که عامل برتری استقلال در این بازی را چه می‌داند اظهار کرد: به نظر من هوش قلعه‌نویی عامل اصلی بود. او با یک تغییر همه چیز را برگرداند. قلعه‌نویی فهمیده بود که مهاجمان الشباب بسیار خوب هستند و حمودی با وجود بازی خوبش نمی‌تواند به طور کامل آن‌ها را مهار کند. با حضور منتظری در سمت راست استقلال این مسئله به راحتی حل شد. البته این را هم نباید فراموش کنیم که توپ‌های استقلال به گل تبدیل شد اما توپ‌های آن‌ها گل نشد و به همین دلیل باید بگویم آن‌ها تیم بسیار خوبی بودند.

آنالیزور استقلال در ادامه با تمجید از بازیکنان استقلال افزود: همه بازیکنان استقلال برابر الشباب خوب بودند. واقعا نمی‌توان گفت ساموئل بهتر است یا خسرو حیدری، جباری بهتر بود یا نکونام. انصافا همه آن‌ها در این پیروزی نقش بزرگی داشتند.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان استقلال را از الان در مرحله بعدی رقابت‌ها دید گفت: الشباب تیم مرموزی است آن‌ها اگر موقعیت به دست آورند صددرصد گل می‌زنند و همان طور که دیدید در یک کرنر با یک جاگیری عالی به راحتی دروازه‌ ما را باز کردند. ما باید برابر این تیم حتما به بازی سرعت دهیم و باید در تهران محکم باشیم. اعتقاد دارم هیچ چیز تمام نشده و نباید الشباب را دست کم گرفت.
ArAsh 007 بازدید : 77 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
حاج قاسم  در خصوص شرایط جسمانی بازیکنان این تیم گفت: در حال حاضر تمامی بازیکنان در شرایط خوبی از لحاظ جسمانی و بدنی قبل از بازی مقابل الشباب قرار دارند.
بدنساز تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص وضعیت فرهاد مجیدی مهاجم این تیم گفت: مجیدی در تمرین روز گذشته از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی بوده فقط مقداری از ناحیه شکم دچار درد شده است اما امیدوارم برای بازی مقابل الشباب مشکل این بازیکن بر طرف گردد.
ArAsh 007 بازدید : 77 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 امیرحسین صادقی در نشست پیش از بازی با الشباب امارات اظهارداشت: خرداد 1370 آخرین قهرمانی استقلال در آسیا بوده است و خوشحالم در تیمی بازی می‌کنم که به دنبال سومین ستاره آسیایی است. 5،6 نفر از بازیکنان آن تیم اکنون عضو کادر فنی استقلال هستند.

وی ادامه داد: ما در تهران به الهلال باختیم و تجربه تلخی بود. نمی‌خواهم آن تجربه مقابل الشباب تکرار شود. می‌خواهیم یک پیروزی خوب به دست آوریم.

مدافع استقلال در مورد شرایط و مشکلات این باشگاه گفت: بازیکنان شرایط خوبی دارند و مشکلات از ابتدای فصل وجود دارد، با این حال بازیکنان استقلال بزرگ فکر می‌کنند. متاسفانه حاشیه‌ای وارد تیم شد که به خاطر مسائل مالی بود. امیدوارم وعده‌هایی که داده شده عملی شود.

صادقی در مورد دیدار فردا تاکید کرد: اگر فردا الشباب را ببریم قدم خوبی در آسیا برداشته‌ایم و می‌توانیم در دل تیم‌های شرق آسیا رعب و وحشت ایجاد کنیم. ما همواره مقابل تیم‌های شرق آسیا راحت‌تر از تیم‌های عربی بازی کرده‌ایم.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 4,705
  • بازدید کلی : 56,639
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1