loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 81 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

مقداد نجف‌نژاد پس از جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه خوبي بود و به جمع‌بندي عملکرد سال گذشته و برنامه سال آينده پرداختيم.
به گزارش فارس، وي در مورد اينکه نسبت به باشگاه پرسپوليس اين باشگاه عقب افتاده است، خاطرنشان کرد: مردم و هواداران دغدغه‌هايي داشتند و اينگونه که مي‌گوييد ما عقب‌ افتاده‌ايم اينگونه نيست. ما سرمربي و مديرعامل خود را مشخص کرديم و با برنامه اساسي پيش مي‌رويم. بايد يک برنامه اساسي طراحي مي‌کرديم. نصف برنامه‌هاي خود را پيش برده بوديم و بايد با اطلاعات کلي يک تصميم خوب مي‌گرفتيم.
وي افزود: من درگير برخي مسائل بودم اما از استقلال هم بي‌خبر نبودم. استقلال با وجود مشکلات مالي فصل گذشته توانست به خواسته خود برسد. آن چيزي که ما بايد در نظر داشته باشيم اين است که در سال جديد قهرماني را کسب کنيم و در آسيا درخشش داشته باشيم و قوي‌تر از سال گذشته تيم را ببنديم تا استقلال بتواند در آسيا و ليگ درخشش داشته باشد.
نجف‌نژاد با اشاره به حضور صد درصدي امير قلعه‌نويي در خصوص بازيکنان تاکيد کرد: ليستي که قلعه‌نويي به باشگاه داد با نظر کارشناسي مديرعامل جذب خواهد شد و هواداران دغدغه‌اي نداشته باشند.
رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد اينکه برخي بازيکنان اعلام کرده‌اند که اگر تسويه حساب صورت نگيرد از تيم جدا خواهند شد، خاطرنشان کرد: در ابتدا از کادر فني و بازيکنان تشکر مي‌کنم. هيچ بازيکني مبنايش پول نبوده که به باشگاه آمده. از بازيکنان تشکر مي‌کنم که با تمام وجود خود با تمام مشکلات مالي تلاش کردند. هيچکدام از بازيکنان از تيم جدا نشدند و در مورد نفرات جذب شده هم بايد سرمربي تيم نظر بدهد و به جمع‌بندي نهايي برسيم.
نجف‌نژاد در مورد اينکه برخي بازيکنان معترض بودند که چرا قراردادها بين بازيکنان يکسان پرداخت نشده، تصريح کرد: هيئت مديره علاوه بر مسائل مالي و سياست‌گذاري به موارد ديگر باشگاه هم توجه مي‌کند. ما در ريز جزئيات دخالت نمي‌کنيم. ما بازيکني نداشتيم که ۲۰ درصد گرفته باشد. گزارشي که امروز فتح‌الله‌زاده ارائه کرد کمتر از ۵۰ درصد نداشتيم.
وي در مورد اينکه برخي معتقد بودند کمتر از ۵۰ درصد دريافت کرده‌اند، افزود: شايد در آن زمان چنين مسئله‌اي وجود داشته و با احتساب طلب سال گذشته‌شان بوده به هر حال برخي انعطاف‌ها با بازيکنان وجود داشته. شايد بازيکني با مشکل خاصي روبرو شده باشد و به سوي سرمربي يا مديرعامل مي‌رود و توقع مي‌رود که در آن زمان مشکل اين بازيکن برطرف شود.
نجف‌نژاد در مورد اينکه رويانيان که همشهري اوست تيمش را براي سال آينده آماده کرده و به نظر مي‌رسد بهتر از استقلال باشد، گفت: من از اين موضوع خوشحالم که پرسپوليس هم در سال آينده متفاوت ظاهر شود و بدرخشد. نياز فوتبال کشور ما به اين دو باشگاه است. ما هم در اين مدت تعطيل نبوديم. شايد اسمي را نياورديم اما همه چيز روشن است. تکليف سرمربي، دروازه‌بان و مديرعامل‌مان معلوم است.
وي در مورد اينکه رسولي‌نژاد در باره نگراني‌هاي هيئت مديره صحبت کرده بود، تصريح کرد: ما نگران نبوديم، بعضي نگراني‌ها را وارد مي‌کردند. نگران اين بوديم که با تلاش و همت بيشتر تيمي در خور شأن فوتبال ايران آماده کنيم. ما تنها نماينده ايران در آسيا هستيم و بايد با تمام قوا در اين زمينه تلاش کنيم و آني هم دريغ نکنيم.
وي در مورد اينکه آيا منظورش اين است که رسولي‌نژاد نگراني‌ها را وارد هيئت مديره کرده است، گفت: ‌خير رسولي‌نژاد همواره يار و ياور استقلال بوده، من گفتم شايد برخي از افراد اين نگراني‌ها را مطرح کرده‌اند.
رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد اينکه آيا سه خواسته قلعه‌نويي يعني حفظ بازيکنان فصل پيش، جذب بازيکنان جديد و تامين بودجه مدنظر سرمربي موافقت کرده‌اند، عنوان کرد:‌ در مورد بازيکنان اين امر مختص به سرمربي تيم است. او هر کسي که در ليست بدهد ما شرايط حضورش در استقلال را فراهم مي‌کنيم.
وي در مورد شايعاتي در خصوص رفتن يا استعفاي فتح‌الله‌زاده گفت: بحث رفتن فتح‌الله‌زاده نبود ما به صحبت‌هاي عاميانه کاري نداريم و بايد به صورت رسمي عنوان شود.
نجف‌نژاد در مورد بودجه سال آينده اين باشگاه اظهار داشت:‌ ما در اين جلسه شرايط کلي را در نظر گرفتيم و هفته آينده در مورد ريز جزئيات تصميم مي‌گيريم. شرايط روشني نداريم. در مورد بودجه به اين جمع‌بندي رسيده‌ايم که حتي نسبت به فصل گذشته ۲۰ درصد آن را افزايش دهيم. درست است که توان خريد ارزي و ريالي پايين آمده اما ما به وزارت ورزش اعلام کرده‌ايم که ۵۰ درصد هزينه‌ها را خودمان پرداخت مي‌کنيم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 4,844
  • بازدید کلی : 56,778
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1