loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 63 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
آرش افشین  در خصوص احتمال تمدید قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست و من هم تصمیمی نگرفته‌ام. فعلا در حال فکر کردن هستم تا تصمیم خوبی برای فصل آینده بگیرم.

وی در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال و حضورش در این تیم برای فصل بعد تاکید کرد: من نگفته بودم از استقلال پیشنهاد دارم. درست نیست اسم تیمی را بیاوریم. صحبت‌هایی را با باشگاه فولاد برای تمدید قرارداد داشته‌ام ولی می‌خواهم بیشتر فکر کنم چون سال آینده سال مهمی برایم است و دوست ندارم انتخابی داشته باشم که بعدا پشیمان شوم.

مهاجم فولاد درباره اینکه گفته می‌شود به خاطر شرایط مالی باشگاه فولاد قصد تمدید قراردادش را ندارد، یادآور شد: من با فولاد مشکل مالی ندارم. حتی حاضرم با این باشگاه قرارداد سفید امضا کنم. یکسری دیگر از مسائل هست که برایم اهمیت دارد. من در باشگاه فولاد آرش افشین شده‌ام و این باشگاه به گردن من حق دارد.

افشین در پاسخ به این سئوال که با این حساب جدا شدنت از فولاد به خاطر مسائل دیگر حتمی است، گفت: من نگفتم احتمال ماندنم در فولاد کم است. من در این باشگاه مشکلی ندارم ولی هنوز تصمیم جدی نگرفته‌ام. تا چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.



وی درباره اینکه آیا با حسین فرکی هم درباره پیشنهادهایش صحبت داشته است یا خیر، تصریح کرد: با ایشان هم مشورت می‌کنم. البته یک هفته پیش بود که با فرکی صحبت‌های داشتم. من ایشان را دوست دارم و نظرش برایم اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه فصل گذشته فرکی را خیلی  اذیت کردم و به همین خاطر از او عذرخواهی کردم!

مهاجم فولاد در ادامه صحبت‌هایش با تاکید مجدد بر اینکه با این باشگاه مشکل مالی ندارد، تاکید کرد: من می‌خواهم در تیمی باشم که پیشرفت کنم. تیمی که امکانات و شرایطش برای پیشرفت فراهم باشد و قدرتمند بسته شود.

افشین در پایان درباره پیشنهاد باشگاه استقلال و مذاکره‌اش با آبی پوشان هم گفت: اینها صحبت‌هایی است که در مطبوعات مطرح می‌شود! من چیزی در این خصوص نمی‌گویم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 4,883
  • بازدید کلی : 56,817
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1