loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 67 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
ایمان موسوی درباره پیروزی در بازی با الشباب اظهار داشت: خدا را شکر بازی رفت با الشباب بازی خوبی بود و با غیرت بچه ها موفق شدیم با پیروزی این دیدار را پشت سر بگذاریم. مطمئنم در آزادی نتیجه بهتری خواهیم گرفت.
وی درباره اینکه چرا در امارات به میدان نرفت، ادامه داد: نظر آقای قلعه نویی بود و من چند بازی قبل کامل به میدان رفته بودم ولی در این بازی نظر مربی تیم این بود که نیاز به استراحت دارم.
مهاجم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد، افزود: من از همان اولش هم مصاحبه کرده بودم و گفته بودم که استقلال قهرمان آسیا خواهد شد و مطمئن باشید که با تمام مشکلاتی که این باشگاه دارد ولی چون  بچه ها واقعا با غیرت بازی می کنند رسیدن به قهرمانی آسیا دور از دسترس نخواهد بود.
او درباره آینده اش افزود: من با استقلال قرارداد دارم و باید تابع باشگاه باشم.
موسوی درباره اینکه شنیده شده برخی از بازیکنان درصد بیشتری از قراردادشان را دریافت کرده اند گفت: بله درست است ولی من کار به کسی ندارم و سرم در کار خودم است و در این موضوعات دخالت نمی کنم اگرچه خودم فقط 10 درصد از قراردادم دریافت کرده ام.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 4,910
  • بازدید کلی : 56,844
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1