loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 78 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
« اینجانب مهدی رحمتی به این وسیله اعلام می‌دارم که در تاریخ 1/11/1391 بدون هیچگونه دلیلی که توجیه کننده تصمیم من باشد بازنشستگی موقت خود را از تیم ملی اعلام کردم. پس از آن تصمیم یک سری اظهارنظرهایی را مستقیم خطاب به سرمربی تیم ملی فوتبال جناب آقای کی‌روش انجام دادم که شدیدا راجع به این مسئله متاسفم. من به خاطر اظهارنظرهایی که همگی بی‌پایه و اساس و به صورت احساسی مطرح شد، مستقیما از شخص ایشان عذرخواهی می‌کنم.
من متوجه شده‌ام که این تصمیم نادرست و اعلام آن از شخص بنده باعث ناراحتی و دلزدگی هم‌تیمی‌هایم، کادر فنی، فدراسیون و مخصوصا طرفداران فوتبال در این زمان حساس که با صعود به جام جهانی و همینطور جام ملت‌های آسیا را پیش‌رو داریم.
برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای اینگونه رفتارهای نامناسب به هیچ وجه قابل قبول نیست. با نشان دادن تعهد کامل و در اختیار بودن فوتبال ایران، خواسته من این است که صدمه‌ای را که با این اتفاق ناخوشآیند صورت گرفته بهبود ببخشم. مخصوصا تیم ملی کشورم که همیشه باعث افتخار و غرور من بوده است و از این پس نیز اگر سرمربی تیم محترم ملی به بنده اعتماد و اطمینان داشته باشد، حاضر به خدمت هستم.
بنابر این بیانیه رسمی آرزو دارم که این موضوع یکبار برای همیشه به اتمام برسد. مخصوصا در این زمان که ایمان داریم که می‌بایست متعهد و همدل کنار هم باشیم تا به هدف مشترکمان که صعود به جام جهانی 2014 است، برسیم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 4,856
  • بازدید کلی : 56,790
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1