loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 66 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 سیاوش اکبرپور قبل از آغاز تمرین تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار مقابل الشباب، اظهار داشت: ما به دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم. دیدار با الهلال تجربه‌ای بود که بازی‌ای را دست کم نگیریم ما تیم قدرتمندی داریم اما نباید تیمی را دست کم بگیریم که همین امر باعث می‌شود که شکست بخوریم همان اتفاقی که با داماش و الهلال رخ داد.
وی درباره  مشکلات مالی استقلال خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم در این باره مصاحبه‌ای کرده باشم، من صحبتی انجام دادم و گفتم هر کسی پول گرفته نوش جانش باشد، قدرتش زیاد بوده و توانسته پولش را بگیرد.واقعا تمام بازیکنان حق شان بوده که پول بگیرند. ما در نیم فصل اول خیلی سختی کشیدیم، تمام بازیکنان حق‌شان است که تمام قراردادشان را بگیرند. من بازیکن پرزوری نبودم که بخواهم پولم را بگیرم .
اکبرپور تاکید کرد: هر سالی که با قلعه‌نوعی کار کردم همواره او عدالت را برقرار کرده بود. مدیریتش در زمین و مسائل مالی به خوبی است، سال‌های گذشته اتفاقاتی می‌افتد که امسال این اتفاقات رخ نداد. هم‌اکنون هم می‌گویم هر کدام از بازیکنان قراردادشان را گرفته‌اند نوش جانشان باشد.
مهاجم استقلال در مورد قراردادش با این تیم یادآور شد: من با استقلال قرارداد دارم و مطمئن باشید در این تیم می‌مانم. استقلال را دوست دارم و این تیم خانه من است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 4,954
  • بازدید کلی : 56,888
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1