loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 84 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ریش اصفهانی گفت: رحمتی از لحاظ فنی و اخلاقی الگوی همه دروازه بانان ایرانی است و خوشحالم که در کنار وی تمرین می‌کنم.


هادی ریش اصفهانی افزود: خدا را شکر که استقلال شرایط خوبی دارد در لیگ به قهرمانی نزدیک شدیم و این چهارمین قهرمانی پیاپی خود را جشن خواهیم گرفت. 
وی در خصوص رقابت با رحمتی گفت: خدا را شکر از لحاظ فنی چیزهای زیادی از وی یاد می گیرم و من فکر می کنم او برای همه دروازه بان های لیگ از لحاظ فنی و اخلاقی الگو است و من هم خدا را شکر با بهترین دروازه بانان آسیا تمرین می‌کنم در ضمن او در حق من برادری کرد و قبل از عید در حالی که مشکل مالی داشتم مبلغی را در اختیار من قرارداد تا بتوانم عید را در کنار خانواده خود باشم. 

وی در خصوص قرارداد خود با استقلال گفت: آرزوی هر بازیکنی حضور در استقلال است من هم این حضور را به فال نیک می‌گیرم ولی به هر حال من یک سال دیگر با استقلال قرار داد توافقی دارم و امیدوارم هر چه صلاح است پیش بیاید.
برچسب ها استقلال ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 4,709
  • بازدید کلی : 56,643
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1