loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 79 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
بر این اساس آبی پوشان در این بازی با مهدی رحمتی،پژمان منتظری،حنیف عمران زاده،امیر حسین صادقی،هاشم بیگ زاده،خسرو حیدری،مجتبی جباری،ساموئل،سیاوش اکبرپور ،فرهاد مجیدی و جواد نکونام به مصاف حریف خود می رود.
این بازی از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.
ArAsh 007 بازدید : 71 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
با تصمیم کادر فنی،ویسنته آرزه کاماچو و عباس محمد رضایی برای بازی برگشت مقابل الشباب از لیست 18 نفره تیم کنار رفتند.
بازی برگشت استقلال مقابل الشباب از دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب برگزار می شود.
ArAsh 007 بازدید : 67 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

مسئولان باشگاه سورینت برنامه ۵ ساله ای طرح ریزی کرده بودند تا با توانایی های یک نام بزرگ مثل علی دایی بتوانند به عنوان قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان آسیا دست یابند. این اتفاق اما رخ نداد، علی دایی به پرسپولیس رفت تا مسئولان سورینت  این مربی را از دست بدهند. آنها که به فوتبال آمده اند تا هم تبلیغ کنند و هم به موفقیت برسند دنبال یک نام بزرگ برای جانشینی علی دایی هستند. نامی که شاید بتواند این باشگاه را به قهرمانی در لیگ برساند. این نام بزرگ هم کسی نیست جز امیر قلعه نویی. می گویند تماس هایی با او برقرار شده. نه مستقیم اما گفته می شود مسئولان سورینت قصد دارند امیر قلعه نویی را جایگزین علی دایی کنند تا با تکیه بر توانایی های او این بار در لیگ برتر قهررمان شوند.

سورینتی ها برای جذب بازیکنان بزرگ بودجه کافی را دارند و همین می تواند راه حضور امیر قلعه نویی در این تیم را هموار کند. با توجه به اینکه قلعه نویی عادت دارد چند بازیکن بزرگ را همراه خودش به تیم جدید ببرد سورینتی ها با بودجه ای که دارند می توانند این خواسته امیر را هم برآورده کنند. تنها نکته ای که شاید مانع همکاری احتمالی امیر و سورینت شود بی تماشاگر بودن این تیم است.

امیر قلعه نویی که همیشه تیمهایی با تماشاگر را رهبری کرده آیا می تواند با تیمی کار کند که کم تماشاگر یا بهتر بگوییم بی تماشاگر است؟ البته شاید پیشنهاد سورینت به امیر قلعه نویی قبل از بازی با الشباب رسانه ای نشود اما این را بدانید که گزینه مسئولان متمول این تیم برای جانشینی دایی کسی نیست جز امیر قلعه نویی.

ArAsh 007 بازدید : 71 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه سپاهان اصفهان یک پیشنهاد سرسام آور به بازیکن استقلال داده است.

به گزارش  قدس آنلاین، خسرو حیدری مدافع ملی پوش آبی پوشان می تواند رکورد نقل و انتقالات همه تاریخ فوتبال ایران را شکسته و با یک رقم فوق نجومی از استقلال به سپاهان برود. سپاهان که قصد دارد فصل جدید را با قدرت هرچه قدرتمند تر آغاز کند و بهترین بازیکنان فوتبال ایران را جذب نماید، یک پیشنهاد نجومی به ارزش ۴ میلیارد تومان را در مقابل ستاره استقلال یعنی خسرو حیدری گذاشته.

گزارشات رسیده از اطراف و اکناف تیم سپاهان حکایت از آن دارد که این پشنهاد برای دو سال به خسرو حیدری داده شده. یعنی سالی دو میلیارد.

ArAsh 007 بازدید : 82 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

ویسنته آرزه کاماچو

اعضای تیم استقلال شرایط مشخصی برای حضور در مسابقات فصل آینده ندارند و این موضوع عاملی است که بازیکنان خارجی برای ماندن از این تیم تصمیم قطعی نداشته باشند.

بازیکنان خارجی استقلال اوضاع خوبی در این تیم داشتند و امیر قلعه نوعی نیز از آنها رضایت کامل داشت اما این اتفاق در حالی است که آرزه کاماچویی از خارجی های استقلال قصد ندارد در این تیم بماند.

گفتنی است، کاماچو اعلام کرده است که پنج شنبه ایران را ترک کرده و راهی کشور بولیوی می شود تا در کنار خانواده اش باشد.

شایان ذکر است، وی نیم فصل دوم راهی ایران شده اما برای فصل آینده برنامه ای ندارد .

لازم به ذکر است، جدایی این بازیکن از استقلال تقریبا قطعی است اما اعلام شده که آبی ها قصد دارند این بازیکن را حفظ کنند اما این اتفاق عملی نشده است و شرایط برای اعضای تیم استقلال برای جلب توجه این بازیکن سخت است.

ArAsh 007 بازدید : 66 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
مقداد نجف نژاد  در خصوص ملاقات با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:جلسه خوبی با ایشان داشتیم.بحث هم فقط در خصوص استقلال نبود بلکه درباره همه باشگاه ها بود. 

وی در خصوص اینکه آیا وضعیت فتح الله زاده مشخص شده است،عنوان کرد:ایشان در استقلال می ماند. 

نجف نژاد در پاسخ به این سوال که آیا بودجه ای به استقلال تخصیص یافته که حرف از ماندن فتح الله زاده می زنید،گفت:بالاخره پول هم می رسد. 

وی درخصوص نامه خود به کفاشیان گفت:ما از وی خواسته ایم لیگ را 18 تیمی نگه دارد و امیدواریم وی به درخواست ما توجه کند.
ArAsh 007 بازدید : 75 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
امیر قلعه نوعی که دوشنبه به دفتر محمد عباسی رفته بود در این نشست از وی خواست تا شرایط ادامه فعالیت مدیرعامل فعلی استقلال را در جمع آبی پوشان فراهم سازد.
این در حالی است که فتح الله زاده دوشنبه شب تهران را ترک کرد و تلفن همراهش هم خاموش شد تا حتی نزدیکانش هم از مقصدش با خبر نباشند.
ArAsh 007 بازدید : 78 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 
 
 
 
 
 
در سالی که استقلال دوباره قهرمان لیگ برتر شده، خواستیم از «ناصرخان» بنویسیم، هر چه فکر کردیم چیزی بهتر از شعری که خودش خیلی بجا در مورد خود گفته بود به ذهنم نرسید: «من آن گلبرگ مغرورم، که می‌میرم ز بی‌آبی، ولی با خفت و خواری، پی شبنم نمی‌گردم»

«ناصرخان» انگار توی خونه‌اش نشسته بود، همچنان پرغرور، بازی‌های تیم محبوبش را نگاه می‌کرد، اما به ناگاه، بیماری سر رسید، درست در مقطعی که او هرگز به شکست فکر نمی‌کرد.

او بیش از همه اهل خانه به بهبود امید داشت، مدت‌ها با مرگ مبارزه کرد، همچنان که در مستطیل سبز همیشه امیدوار و مبارز بود.

«ناصرخان» روز 23 آذر سال 1328در تهران به دنیا آمد. در عمر 62 ساله‌اش، به عنوان گلر تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال در بین مردم مشهور و به دلیل خلق و خوی خاصش نیز محبوب شد.

او در این مدت افتخارات زیادی کسب کرد که از جمله آن می‌توان به 2 قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، قهرمانی در بازی‌های آسیایی، شرکت در المپیک و جام‌جهانی و همچنین قهرمانی در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد.

ناصر حجازی همچنین از سوی AFC به عنوان دومین دروازه‌بان قرن آسیا نیز انتخاب شد.

این چهره نامدار که طرفداران زیادی در بین مردم داشت، بعد از یک سال و نیم مبارزه با بیماری سرطان، سرانجام روز 2 خرداد سال 90 در بیمارستان کسری جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

مرگ «ناصرخانِ» آبی‌ها نه تنها باعث فراموش شدن وی نشد، بلکه وی را در قلب هواداران فوتبال ماندنی‌تر کرد.
ArAsh 007 بازدید : 73 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
میرشاد ماجدی درباره اجلاس تیم های پایه در مالزی اظهار داشت: این جلسه راجع به تیم های پایه بود. فوتبالیست های بین 6 تا 12 سال که به صورت فستیوال انجام می شود. این بازی ها به صورت مفرح انجام می شود و قانون کمتر در بازی دخالت دارد. این فستیوال در راستای تعامل میان مربی، بازیکن و والدین است. نوارهای آموزشی ارائه شد و برای این بود که والدین به بازی کردن فرزندانشان بیشتر علاقه پیدا کنند.
وی ادامه داد: مهدی مهدوی کیا از ایران و خانم لی لی از چین به عنوان سفرای پایه آسیا انتخاب شدند. اکثر کشورهای آسیایی حضور داشتند و راجع به فستیوال ها صحبت کردیم. اصرار این بود که والدین باید آموزش ببینند که من هم یکی از استقبال کنندگان بودم. ماحصل جلسات این بود.
رییس کمیته جوانان درباره شایعه انتخاب مرتضی امینی به عنوان سرمربی تیم جوانان گفت: این فرد را بنده اصلا نمی شناسم.ما طی جلساتی که برگزار کردیم شرایط را بررسی کرده ایم و انشاءالله اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده سرمربی تیم جوانان را انتخاب می کنیم. گزینه ای نداریم چون مشکلات مالی در فدراسیون وجود دارد و باید تعاملی میان مربیان خوب و فدراسیون برقرار کنیم که دوطرف ضرر نکنند.
سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این سوال که در پایان فصل کدام یک از مسئولیت هایش را رها می کند، تاکید کرد: یک بازی مهم امروز مقابل الشباب داریم. بگذارید این بازی هم بگذرد و بعد از آن درباره شرایط بحث می کنیم.
وی درباره شایعه رفتن امیر قلعه نوعی از استقلال خاطرنشان کرد: من آرزو می کنم امیر بماند. چون تیم ما در شرایطی است که به وجود امیر قلعه نوعی نیاز دارد.
ماجدی در پایان درباره شایعه رد صلاحیتش در انتخابات شوراها افزود: صلاحیت بنده آمده است و نمی دانم چرا این شایعات را به وجود می آورند. خوشحالم افرادی که صلاحیت ما را تایید می کنند، به بنده اعتماد کردند و اگر انتخاب شوم نهایت سعی خودم را در جهت موفقیت ایران عزیز انجام می دهم.
ArAsh 007 بازدید : 68 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
آبی پوشان از ساعت 17:45 روز سه شنبه در زمین شماره 1 مجموعه آزادی در حالی آخرین تمرین خود پیش از بازی برگشت مقابل الشباب را برگزار کردند که بارش شدید باران همه چیز را تحت تاثیر قرار داده بود. 

بارش باران به شکلی بود که امیر قلعه نوعی به منصور پورحیدری پیشنهاد داد برای اینکه زمین خراب نشود،به زمین شماره 2 بروند. 

ناظر بازی فردا اولین نفری بود که برای بررسی وضعیت زمین به ورزشگاه آمد. 

عباس محمد رضایی و حسن اشجاری با تاخیر در محل تمرین حضور یافتند. 

این تمرین بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 4,678
  • بازدید کلی : 56,612
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1