loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 66 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
شاهرخ بیانی درباره پیروزی 4 بر 2 استقلال برابر الشباب امارات گفت: الشباب یکی از تیم‌های خوب امارات است و از سه بازیکن برزیلی و یک ازبکستانی برخوردار است. کلیه برنامه‌های این تیم روی این چهار نفر بود. با این حال استقلال خیلی خوب بود و بازی بسیار خوبی را از این تیم شاهد بودیم. در نیمه نخست استقلال نمی‌خواست ریسک کند و تلاش داشت ابتدا گل نخورد چرا که اولویت با دست پر از امارات به ایران بازگشتن بود اما با عقب افتادن استقلال این تیم تمام تلاشش را کرد و توانست بازی را به طور کامل در اختیار بگیرد.

او در پاسخ به این سال که عامل برتری استقلال در این بازی را چه می‌داند اظهار کرد: به نظر من هوش قلعه‌نویی عامل اصلی بود. او با یک تغییر همه چیز را برگرداند. قلعه‌نویی فهمیده بود که مهاجمان الشباب بسیار خوب هستند و حمودی با وجود بازی خوبش نمی‌تواند به طور کامل آن‌ها را مهار کند. با حضور منتظری در سمت راست استقلال این مسئله به راحتی حل شد. البته این را هم نباید فراموش کنیم که توپ‌های استقلال به گل تبدیل شد اما توپ‌های آن‌ها گل نشد و به همین دلیل باید بگویم آن‌ها تیم بسیار خوبی بودند.

آنالیزور استقلال در ادامه با تمجید از بازیکنان استقلال افزود: همه بازیکنان استقلال برابر الشباب خوب بودند. واقعا نمی‌توان گفت ساموئل بهتر است یا خسرو حیدری، جباری بهتر بود یا نکونام. انصافا همه آن‌ها در این پیروزی نقش بزرگی داشتند.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان استقلال را از الان در مرحله بعدی رقابت‌ها دید گفت: الشباب تیم مرموزی است آن‌ها اگر موقعیت به دست آورند صددرصد گل می‌زنند و همان طور که دیدید در یک کرنر با یک جاگیری عالی به راحتی دروازه‌ ما را باز کردند. ما باید برابر این تیم حتما به بازی سرعت دهیم و باید در تهران محکم باشیم. اعتقاد دارم هیچ چیز تمام نشده و نباید الشباب را دست کم گرفت.
ArAsh 007 بازدید : 77 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
حاج قاسم  در خصوص شرایط جسمانی بازیکنان این تیم گفت: در حال حاضر تمامی بازیکنان در شرایط خوبی از لحاظ جسمانی و بدنی قبل از بازی مقابل الشباب قرار دارند.
بدنساز تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص وضعیت فرهاد مجیدی مهاجم این تیم گفت: مجیدی در تمرین روز گذشته از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی بوده فقط مقداری از ناحیه شکم دچار درد شده است اما امیدوارم برای بازی مقابل الشباب مشکل این بازیکن بر طرف گردد.
ArAsh 007 بازدید : 77 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 امیرحسین صادقی در نشست پیش از بازی با الشباب امارات اظهارداشت: خرداد 1370 آخرین قهرمانی استقلال در آسیا بوده است و خوشحالم در تیمی بازی می‌کنم که به دنبال سومین ستاره آسیایی است. 5،6 نفر از بازیکنان آن تیم اکنون عضو کادر فنی استقلال هستند.

وی ادامه داد: ما در تهران به الهلال باختیم و تجربه تلخی بود. نمی‌خواهم آن تجربه مقابل الشباب تکرار شود. می‌خواهیم یک پیروزی خوب به دست آوریم.

مدافع استقلال در مورد شرایط و مشکلات این باشگاه گفت: بازیکنان شرایط خوبی دارند و مشکلات از ابتدای فصل وجود دارد، با این حال بازیکنان استقلال بزرگ فکر می‌کنند. متاسفانه حاشیه‌ای وارد تیم شد که به خاطر مسائل مالی بود. امیدوارم وعده‌هایی که داده شده عملی شود.

صادقی در مورد دیدار فردا تاکید کرد: اگر فردا الشباب را ببریم قدم خوبی در آسیا برداشته‌ایم و می‌توانیم در دل تیم‌های شرق آسیا رعب و وحشت ایجاد کنیم. ما همواره مقابل تیم‌های شرق آسیا راحت‌تر از تیم‌های عربی بازی کرده‌ایم.
ArAsh 007 بازدید : 80 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

لوئیز هنریکه در نشست خبری قبل از دیدار مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مورد دیدار مقابل استقلال گفت: می‌دانیم بازی بسیار مهمی را در پیش داریم، به غیر از این مسابقه 2 دیدار مهم‌تر یکی در لیگ امارات و دیگری در جام ریاست جمهوری داریم که در هر کدام از این مسابقات به موفقیت برسیم حضورمان در لیگ قهرمانان سال بعد را تضمین می‌کند.

وی در مورد شکست در مرحله رفت تأکید کرد: مأموریت سخت و مهمی داریم، تلاش می‌کنیم تا با ارائه یک عملکرد مناسب به نتیجه برسیم. باید باهوش باشیم، در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست، می‌دانیم مقابل تماشاگران زیادی به میدان می‌رویم اما هیچ چیز دور از دسترس نیست

ArAsh 007 بازدید : 66 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مهدی رحمتی  اظهار داشت: من ساعت 13 روز شنبه 21 اردیبهشت ماه به فدراسیون فوتبال رفتم و جلسه خوبی با کفاشیان و نبی رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال داشتم. آنها نامه‌ای به من دادند که من به احترام این دو نفر نامه را ابتدا تایپ کردم و بعد آن را امضا کردم و تحویل کفاشیان و نبی دادم و تاکید کردم که علاقمندم برای تیم ملی کشورم بازی کنم.

وی در مورد اینکه پس چرا گفته می‌شود شما نامه عذرخواهی را برای بازگشت به تیم ملی امضا نکردید، گفت: این صحبت‌هایی که مطرح شود مربوط به 27 اردیبهشت است ولی من 21 اردیبهشت طبق خواسته کفاشیان؛ رئیس محترم فدراسیون نامه را امضا کردم و تحویل کفاشیان و نبی دادم. نبی هم دبیرفدراسیون است و هم سرپرست تیم ملی و ایشان هم در آنجا حضور داشتند.
ArAsh 007 بازدید : 66 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با الشباب امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فردا مقابل الشباب حرفه‌ای بازی می‌کنیم و قبلا اعلام کرده‌‌ایم که آنها با کمترین موقعیت گلزنی می‌کنند و همین بلا را سر ما هم آوردند. نیمه اصلی باقی مانده است و بازی سختی داریم و در این 4-5 روزه بیشتر کار تاکتیکی کردیم و تیم ما آمادگی لازم را دارد و یک سری هم به تیم ملی دعوت شده‌اند. اما فردا با غیرت برای استقلال بازی می‌کنند.

وی افزود: الشباب بازیکنان تعیین کننده‌ای دارد و در بازی رفت تا حدودی توانستیم کارهای تاکتیکی‌مان را پیاده کنیم و امیدوارم فردا به هدف‌مان برسیم. البته دست‌مان برای بازی فردا باز است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه الشباب قدرت ایستادگی مقابل استقلال را دارد یا نه، گفت: حریف تیم خوبی است که پاختاکور را در ازبکستان شکست دادند و فینالیست یکی از جام‌های امارات هستند و یکی از تیم‌های خوب حاشیه خلیح فارس هستند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه با زدن یک گل شرایط برای الشباب تمام می‌شود، گفت: هر مربی شرایط خودش را دارد و فلسفه من بازی هجومی است و مردم بازی هجومی را دوست دارند و ما در لیگ آسیا هجومی بازی کردیم و با حمایت هواداران می‌خواهیم برنده شویم. هدف اول‌مان فردا گل نخوردن است و باید حواس‌مان به ساختار دفاعی‌مان باشد و در این دو روز خیلی به ساختار دفاعی تاکید داشتم و یقینا بازی هجومی ارایه می‌کنیم.

قلعه‌نویی در مورد حضور هواداران استقلال در بازی فردا، گفت: همه جا می‌گوییم یار دوازدهم ولی آنها یار اصلی ما هستند و در بازی با گهر که بدون تماشاگر بود لذتی از فوتبال نبردیم. قدمت 64 ساله استقلال به دلیل حضور مردم بوده است که راهش را ادامه داده است. تیم‌هایی بوده که پشتوانه مردمی نداشتند اما سازندگی می‌کردند که در نهایت کار آنها به چشم نیامد. امیدوارم که فردا شاهد حضور هواداران پرشور استقلال در ورزشگاه باشیم.

وی در مورد اینکه ذهن هواداران درگیر ماندن و رفتن شما از استقلال است، گفت:زمانی که به استقلال آمدم با عشق و علاقه آمدم و خدا را شکر می‌کنم که به اهدافمان رسیدیم و قراردادم هم دو ساله است و اجازه بدهید بعد از این بازی تصمیم می‌گیریم. استقلال کلی مدیرعامل و سرمربی به خود دیده پس بودن و نبودن قلعه‌نویی مهم نیست، بودن مردم مهم است و تیم خودش را پیدا می‌کند. جا دارد از وزیر ورزش تشکر کنم که راهنمایی خوبی انجام داد و اگر وزیر دوست داشت مسایل جلسه را رسانه‌ای کند و امیدوارم فردا از این بازی به سلامت عبور کنیم و بعد در این مورد تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: از هواپیمایی تابان، رئیس مجموعه ورزشی آزادی، شفیعی زاده و دوستان دیگری که اگر اسم‌شان از قلم می‌افتد شرمنده‌ام، تشکر می‌کنم. بازهم از خیلی ‌ها حلالیت می‌گیرم و از آنهایی که بازی نکردند حلالیت می طلبم. من هم با توجه به اینکه آخرین بازی است در آخر هر تورنمنت از بازیکنان حلالیت می گیرم. چون منافع باشگاه را در نظر می‌گیرم. چه آنهایی که من آنها را نخواسته‌ام و چه آنهایی که در تیم من هستند. شاید اشکالات زیادی داشته باشم اما وظیفه‌ام گرفتن حلالیت است

ArAsh 007 بازدید : 68 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چندی پیش مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که اگر تا سوم خرداد پول نرسد از سمت خود کناره گیری می کند.در پی اعلام این تصمیم هواداران استقلال در تماس با روابط عمومی باشگاه استقلال خواهان کمک مالی به این باشگاه شده اند و این تماس ها طی روزهای اخیر افزایش یافته اما باشگاه به دلیل منع قانونی نمی تواند از این کمک های بهره مند شود.

ArAsh 007 بازدید : 66 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
امیر عرب در خصوص دیدار قلعه نوعی با وزیر ورزش اظهار داشت:استقلال بحران مالی دارد و آقای قلعه نوعی نزد وزیر رفته بود تا در این خصوص با ایشان گفت و گو کند.استقلال شرایط خاصی دارد و حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا شرایط متفاوتی را برای این تیم ایجاد کرده که حمایت مقامات بالادستی را می طلبد.
وی افزود:استقلال همیشه در فصل نقل و انتقالات خون جگر خورده و این بار باید فکری اساسی برای این موضوع شود.بازیکنان هنوز از فصل قبل طلب دارند و برای تمدید قرارداد با آنها باید تسویه حساب صورت گیرد.استقلالی های ناب اولویت اولشان استقلال است اما طبیعی است که سایر تیمها نیز  با بازیکنان ما وارد مذاکره شوند.
عرب با اشاره به هزینه سنگین برخی تیمها خاطر نشان کرد:آنها با پورشه وارد بازار نقل و انتقالات شده اند و ما هم با خالیشه! واقعا دستمان خالی است و نیاز به حمایت داریم.
عرب با بیان اینکه اگر پول باشد،قلعه نوعی در استقلال می ماند،گفت:به هر حال پای آبروی او در میان است.او یک استقلالی است.برای خودش هم نمی گوید برای تیم می گوید.موفقیت در آسیا و مقابله با تیمهایی که یک بازیکنشان اندازه یک سال بودجه ما پول می گیرند نیاز به ابزار دارد.باشگاهی مثل پرسپولیس به سراغ دایی می رود که با راه آهن توافق کرده بود.لذا در فصل نقل و انتقالات هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.استقلال هم بهترین مربی ایران را دارد و باید حفظش کند.
ArAsh 007 بازدید : 61 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
منصور پورحیدری درباره دیدار فردای استقلال با الشباب امارات اظهار داشت:  خیلی ها فکر می کنند چون در امارات 4 گل زده ایم، بازی ساده ای در تهران داریم، درصورتی که واقعا بازی سختی داریم. الشباب تیم خطرناکی است چون چند بازیکن تاثیرگذار دارد و از طرفی این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد. همین موضوع کار را برای استقلال سخت می کند.
وی ادامه داد: کادرفنی قطعا نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرده است و الشباب حریف سختی برای تیم ما است. بچه ها باید تلاش کنند تا بتوانیم در بازی چهارشنبه هم پیروز شویم و مقتدرانه صعود کنیم.
مدیرفنی استقلال درباره اعلام کی روش مبنی بر اینکه عقیلی و رحمتی تا زمان حضور او جایی در تیم ملی ندارند، عنوان کرد: کی روش باید دست از لجبازی بردارد. همه ما علاقمند هستیم تیم ملی به جام جهانی برود. در این راه نه عقیلی و رحمتی ضرر می کنند و نه کی روش. اگر تیم ملی به جام جهانی صعود نکند فوتبال یک مملکت ضرر می کند.
او همچنین گفت: فدراسیون بزرگتر دارد و مسئولان باید با برگزاری جلساتی راه را برای بازگشت عقیلی و رحمتی هموار کنند. آنها باید احساسات مردم را در نظر بگیرند.
پورحیدری در پایان با اشاره به دومین سالگرد وفات ناصر حجازی افزود: من و ناصر یکسال آخر عمرش از صبح تا شب با هم بودیم. متاسفانه این اتفاق افتاد اما این دو سال چقدر زود گذشت. برای این مرد بزرگ آرزوی مغفرت دارم.
ArAsh 007 بازدید : 89 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
احمد شهریاری درباره حضور امیر قلعه نوعی در وزارت ورزش و جوانان و دیدار با عباسی در روز دوشنبه اظهار داشت:وزیر ورزش از سرمربی استقلال دعوت کرده بود تا قهرمانی در لیگ برتر را به او تبریک بگوید و تقدیری از عملکرد تیم در فصل اخیر داشته باشد.دکتر عباسی به دلیل گرفتاری که داشت نتوانسته بود در روز بازی داماش در مراسم قهرمانی شرکت کند و به همین دلیل در این فرصت از قلعه نوعی به خاطر زحماتش تقدیر کرد. 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در این دیدار مدیرعامل باشگاه استقلال حضور نداشت عنوان کرد:در این جلسه بحث کاری و اداری که در حوزه مدیریت باشد مطرح نشده و فقط برای دست مریزاد به زحمات سرمربی استقلال برگزار شد.در واقع این جلسه برای تقدیر و تشکر بود نه بحث دیگری. 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می شود در این جلسه از قلعه نوعی خواسته شده است تا برای فصل بعد هم در جمع آبی پوشان باقی بماند گفت:قلعه نوعی قرارداد دوساله با استقلال دارد و در فصل آتی هم تیم را همراهی می کند. 

شهریاری درباره وضعیت فتح الله زاده و این شایعه که او اوایل هفته جاری استعفا داده است و دیگر در کنار تیم نخواهد بود گفت:اینطور نیست.فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال است.او همراه ماست و به طور حتم در بازی برگشت مقابل الشباب هم کنار تیم خواهد بود. 

وی افزود:پس از بازی الشباب که امیدوارم با صعود مقتدرانه استقلال به جمع 8 تیم برتر آسیا همراه شود،جلسه هیات مدیره را برگزار می کنیم تا درباره فصل آتی و برنامه های آینده باشگاه بحث و تبادل نظر کنیم.فکر می کنم این جلسه روز دوشنبه آتی برگزار خواهد شد و در آن تمامی موضوعات مهم باشگاه را روشن می کنیم.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 4,680
  • بازدید کلی : 56,614
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1