loading...
پاتوق استقلالی ها
ArAsh 007 بازدید : 67 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



رفتار سرمربی تیم ملی نسبت به هادی عقیلی و مهدی رحمتی، انتقاد داریوش ارجمند را هم برانگیخت. مالک اشتر تلویزون ایران تا جمعه به کی‌روش وقت داده تا از مردم ایران عذرخواهی کند!

به گزارش آبیته به نقل از اوج‌نیوز، داریوش ارجمند که تاکنون بارها علاقه خود را به فوتبال با اظهارنظر درباره مسائل این رشته نشان داده است، درباره واکنش کارلوس کی‌روش به ترک نشست خبری تیم ملی به دلیل سوال خبرنگاران درباره هادی عقیلی و مهدی رحمتی عنوان کرد: پرتغالی؛ شما به کشوری آمده‌ای که سابقه و تمدن ۱۰ هزار ساله دارد. وقتی چند خبرنگار سوالی را مطرح می‌کنند، نباید جلسه را ترک کنی و بروی. این کار درستی نیست. حق نداری با اصحاب رسانه که نمایندگان افکار عمومی هستند این‌گونه برخورد کنی.

عصبانیت ارجمند نسبت به حرکت کی‌روش در حدی بود که برای او ضرب‌الاجل هم تعیین کرد. او در ادامه صحبت‌هایش افزود: پرتغالی؛ تا روز جمعه به تو وقت می‌دهم که از مردم ایران بابت این رفتارها عذرخواهی کنی. تو در همین ایران است که فرصت بزرگ و پول خوبی را به دست آورده‌ای و باید به خواست مردم احترام بگذاری. این رفتارها قابل قبول نیستند. کاری کن که سال‌ها بعد اگر گذارت به ایران افتاد، بتوانی با مردم این سرزمین کهن رودررو شوی.

ArAsh 007 بازدید : 78 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 
دکتر محمد عباسی در این دیدار با حساس توصیف کردن وضعیت تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و بردهای پیاپی استقلال، بر حمایت از این تیم مردمی تأکید و اظهار امیدواری کرد با درایت و همدلی کادر فنی، بازیکنان و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه، این تیم بتواند جام قهرمانی آسیا را در این دوره از رقابت‌ها از آن خود کند. 

امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال، در ابتدای این دیدار، ضمن تشکر از نگاه ویژه دکتر عباسی به باشگاه استقلال، به تشریح وضعیت روبه‌رشد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و در عین حال، بر لزوم ترمیم تیم برای حضور در فصل جدید لیگ و همین‌طور حضور قدرتمندانه در جمع هشت تیم برتر آسیا تأکید و در این زمینه خواستار حمایت همه‌جانبه از استقلال شد.

ArAsh 007 بازدید : 99 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
اعضای تیم الشباب امارات ساعت 3:40 بامداد روز سه شنبه وارد تهران شدند تا آماده دیدار با استقلال شوند. الشبابی ها پس از حضور در فرودگاه امام خمینی به هتل آزادی رفتند.
جالب اینجا بود که از مسئولان استقلال هیچکس برای استقبال از تیم اماراتی به فرودگاه نرفت.الشباب از ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادی تمرین می کند و ساعت 11:40 روز پنجشنبه به امارات برمی گردد.
ArAsh 007 بازدید : 65 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
روزنامه الاتحاد امارات گزارش داد: باشگاه الشباب امارات در آستانه دیدار برگشت این تیم مقابل استقلال شکایت رسمی خود را از حنیف عمران‌زاده به کنفدارسیون فوتبال آسیا ارسال کرد. الشبابی‌ها به دلیل آنچه که توهین مدافع استقلال به طرفداران جوان تیم الشباب عنوان شده، خواستار محرومیت مدافع تیم استقلال شده‌اند.

محمد آل ماری، یکی از مسئولان باشگاه الشباب در این باره به روزنامه الاتحاد گفت: ما منتظر بودیم تا کنفدراسیون فوتبال آسیا به این موضوع واکنش نشان دهد ولی وقتی بازیکن حریف را محروم نکردند، شکایت رسمی خود را به AFC ارسال کردیم.

سران باشگاه الشباب اعلام کرده‌اند نوار ویدئویی که بیانگر توهین بازیکن تیم استقلال به هواداران الشباب است، را به عنوان سند خود در اختیار مسئولان کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داده‌اند.

در بازی رفت دو تیم که با نتیجه 4 بر 2 به سود استقلال خاتمه یافته بود حنیف عمران‌زاده در واکنش به توهین‌های هواداران حریف انگشت دست خود را به علامت اعتراض به آنها نشان داد که این موضوع از دید دوربین‌های تلویزیونی و مسئولان باشگاه حریف پنهان نماند.
ArAsh 007 بازدید : 66 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال استقلال چهارشنبه شب آخرین دیدار این فصل خود را مقابل تیم الشباب امارات برگزار می‌کند.

آبی‌پوشان تهرانی با پیروزی 4 بر 2 مقابل الشباب در دیدار رفت تقریبا حضورشان در جمع 8 تیم برتر آسیا قطعی شده است.

استقلال می‌خواهد خداحافظی با شکوهی با هوادارانش انجام بدهد. تیمی که در روز جشن قهرمانی در لیگ برتر مقابل داماش شکست خورد تا 100 هزار تماشاگرش با دلخوری به خانه برگردند، می‌خواهد در دیدار با الشباب جبران مافات کند و با یک پیروزی شیرین به تعطیلات برود.

با این حال امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال برای اینکه دوباره این تیم گرفتار غرور کاذب نشود و حکایت تلخ بازی با الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی تکرار نشود، مدام به بازیکنانش می‌گوید که یک نیمه دیگر از بازی با الشباب باقی‌ مانده و از شاگردانش می‌خواهد که این بازی را جدی بگیرند.

با توجه به شرایط برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مرحله یک چهارم مسابقات در شهریور ماه برگزار می‌شود و شاید در آن زمان برخی از ستاره‌های کنونی استقلال دیگر در این تیم نباشند. بنابراین استقلال می‌خواهد جشن خداحافظی‌اش در این فصل را با یک برد باشکوه برگزار کند.

الشباب امارات هم چیزی برای از دست دادن ندارد و قطعا برای انجام یک بازی انتحاری به تهران می‌آید اما این تیم قطعا حریف بهترین خط دفاع لیگ برتر ایران نخواهد شد و شاید همین بازی هجومی‌‌اش باعث شود که با یک شکست سنگین به خانه برگردد.

قرعه‌کشی 8 تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا شهریور ماه برگزار می‌شود و تیم‌ها حریفان خود را خواهند شناخت.

ArAsh 007 بازدید : 69 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

احمد جمشیدیان تریپ افسردگی برداشته. این هافبک مورد علاقه امیر قلعه‌نویی که به تیر غیب کرانچار اسیر شده، در حال اسباب‌کشی از اصفهان است. خودتان حرف‌هایش را بخوانید:

 

فصلی که در سپاهان گذراندی خوب بود؟

به جرأت می‌توانم بگویم در این 11 سالی گه در لیگ برتر هستم این بدترین فصل فوتبالی من بود. من فقط به خاطر یک عده خاص و محترم در سپاهان ماندم.

تمدید قرارداد با کرانچار؟

خب کرانچار دو جام برای تیم آورده بود. طبیعی بود که تیم او را حفظ کند. اگر چه ضعف‌هایی هم داشت، مانند نتایج ضعیف در آسیا و یک جورهایی سومی در لیگ. اما در مجموع سپاهان جزو بهترین تیم‌های ایران بود.

از دست او عصبانی هستید؟

مربی است دیگر و سلیقه‌ی خود را دارد. من 28 تا بازی کردم اما اکثراً ذخیره بودم. خب فصل بدی بود اما من همیشه سکوت کرده‌ام و نمی‌خواستم با بعضی‌ها دهان به دهان شوم. ناراحتی من از کسان دیگری بود. نه، کرانچار مربی است و من حرفه‌ای فکر می‌کنم.

تیم‌ات را عوض می‌کنی؟

خب با توجه به شرایط موجود و این‌که اراده‌ای برای تمدید قرارداد با من وجود ندارد، فکر کنم بر خلاف میل باطنی‌ام باید از سپاهان جدا شوم. اگر به خودم بود، حاضر بودم تا آخر عمر فوتبالی‌ام در سپاهان بمانم. من در سپاهان به خیلی از چیز‌ها رسیدم و این تیم و مردم آن را خیلی دوست دارم. اما چیزی که مشخص است صحبتی برای تمدید با من نشده و علاقه‌ای برای تمدید قرارداد با من وجود ندارد.

تیم جدیدت را انتخاب کرده‌ای؟

فعلاً نه، پیشنهاداتی دارم از تهران و چند تیم خوب شهرستانی اما می‌خواهم استراحت کنم. می‌خواهم این ناراحتی از وجودم بیرون برود و یک تصمیم خوب فوتبالی بگیرم.

احتمالاً آن تیم تهرانی استقلال نیست؟

صحبت استقلال برای نیم‌فصل بود. اما الان صحبتی نشده و آن تیم تهرانی هم از تیم‌های خوب تهران است.

اما قلعه‌نوعی بازی تو را می‌پسندد؟

ایشان لطف دارند، اما فعلاً که خبری نیست. قلعه‌نوعی مربی بزرگی است که هرکسی دوست دارد با او کار کند. من هم از این قاعده مستثنا نیستم. فعلاً صحبتی نشده اگر شد حتماً شما را در جریان می‌گذارم

 
ArAsh 007 بازدید : 55 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یک ماه پیش محمد رویانیان شخصا با علی حمودی تماس گرفت و از این بازیکن خواست فصل بعد به تیمش برود. بعد از آن مذاکراتی به طور غیر مستقیم با حنیف عمران زاده شد و در یک هفته اخیر پیغام و پسغام‌هایی به امیر قلعه‌نویی داده شده است و گفته می‌شود برای جذب مهدی رحمتی نیز تلاش‌هایی از سوی مدیران این باشگاه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تمام این اتفاقات را کتمان می‌کند اما رابط‌های او مدام با بازیکنان استقلال در تماس هستند و از طریق دوستان امیر قلعه نویی که یکی از آنها امیر عرب است برای سرمربی استقلال پیغام می‌فرستند. اینکه در دنیای حرفه‌ای فوتبال هر مدیری مجاز است با گزینه‌های دلخواه وارد مذاکره بشود کاملا قانونی است.

الان هم که دیگر وقت نقل و انتقالات سر رسیده و مدیران می‌توانند با هر گزینه‌ای که به ذهن شان می‌رسد وارد گفت و گو بشوند اما دست گذاشتن مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی بازیکنان و مربیان استقلال و پیشنهاد‌های عجیب و غریب 5 و 7 میلیاردی در شرایطی که این تیم به لحاظ مالی شرایط مطلوبی ندارد تنها یک معنی و مفهوم دارد؛ اینکه محمد رویانیان و تیمش به دنبال بر هم زدن آرامش فکری استقلال هستند. پیش از بازی رفت با الشباب امارات گفته شد که کار محمد رویانیان در مذاکره با بازیکنان استقلال آن هم در آستانه یک بازی بین‌المللی شایسته نیست. 
حالا دوباره با نزدیک شدن استقلال به بازی برگشت خود با الشباب بار دیگر این اخبار در محافل فوتبالی دهان به دهان می‌شود و صحبت از این است که رویانیان به امیر قلعه نویی 7 میلیارد تومان پیشنهاد داده یا به دنبال جذب مهدی رحمتی است اما سوال این است که چرا محمد رویانیان در شرایطی که برای انتخاب سرمربی پرسپولیس هفته‌ها است همه را سرکار گذاشته و برخی بازیکنان این تیم در خطر جدایی قرار گرفته‌اند دست روی بازیکنان تیم رقیب می‌گذارد؟ آیا رویانیان و تیمش به دنبال منحرف کردن افکار عمومی هستند؟ به نظر می‌رسد پاسخ سوال همین است.

رویانیان از این راه می‌کوشد ضعفش در انتخاب سرمربی پرسپولیس را از ذهن هواداران و اهالی رسانه دور کند اما اندکی تامل به آخرین اتفاقات پرسپولیس در زمان مدیریت محمد رویانیان نشان از ضعف‌های آشکار او و عدم استقلال فکری اش دارد. البته رویانیان فصل قبل هم کوشید با خرج‌های آنچنانی تیمی تشکیل دهد که برنده جام باشد.

اما پرسپولیس نه تنها درلیگ بلکه در جام حذفی هم جامی نگرفت تا یکی از اسفبارترین فصول این تیم رقم بخورد.پیشنهاد‌هایی که رویانیان به دانه درشت‌های تیم رقیب می‌دهد خیلی‌ها را به یاد خریدهای گرانقیمت در ابتدای فصل پیش می‌اندازد، به خصوص خرید کریم انصاری فرد که با وجود دریافت یک و نیم میلیارد تومان تنها 9 گل برای پرسپولیس زد و هیچ کس نیست که امروز از رویانیان بپرسد بابت عملکرد نه چندان خوبی که انصاری فرد داشته چند درصد از قرار داد او کسر شده است.

شاید در این اثنا که پرسپولیس با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند کسر قراردادهای سرسام آور بازیکنانی که به قول رویانیان ابتدای فصل دوازدهم از چنگ استقلال درآمدند بتواند بخشی از مشکلات مالی این باشگاه را بر طرف کند.

پیشنهادهای 5 یا 7 میلیاردی احتمالا در حد حرف باقی می‌ماند و تنها در روزهای نقل و انتقالات یک عامل گرانی است و دیگر هیچ.

ArAsh 007 بازدید : 66 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 سیاوش اکبرپور قبل از آغاز تمرین تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار مقابل الشباب، اظهار داشت: ما به دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم. دیدار با الهلال تجربه‌ای بود که بازی‌ای را دست کم نگیریم ما تیم قدرتمندی داریم اما نباید تیمی را دست کم بگیریم که همین امر باعث می‌شود که شکست بخوریم همان اتفاقی که با داماش و الهلال رخ داد.
وی درباره  مشکلات مالی استقلال خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم در این باره مصاحبه‌ای کرده باشم، من صحبتی انجام دادم و گفتم هر کسی پول گرفته نوش جانش باشد، قدرتش زیاد بوده و توانسته پولش را بگیرد.واقعا تمام بازیکنان حق شان بوده که پول بگیرند. ما در نیم فصل اول خیلی سختی کشیدیم، تمام بازیکنان حق‌شان است که تمام قراردادشان را بگیرند. من بازیکن پرزوری نبودم که بخواهم پولم را بگیرم .
اکبرپور تاکید کرد: هر سالی که با قلعه‌نوعی کار کردم همواره او عدالت را برقرار کرده بود. مدیریتش در زمین و مسائل مالی به خوبی است، سال‌های گذشته اتفاقاتی می‌افتد که امسال این اتفاقات رخ نداد. هم‌اکنون هم می‌گویم هر کدام از بازیکنان قراردادشان را گرفته‌اند نوش جانشان باشد.
مهاجم استقلال در مورد قراردادش با این تیم یادآور شد: من با استقلال قرارداد دارم و مطمئن باشید در این تیم می‌مانم. استقلال را دوست دارم و این تیم خانه من است.
ArAsh 007 بازدید : 73 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
علی حمودی، فرزاد حاتمی و جی لوید ساموئل از کنفدراسیون فوتبال آسیا تذکر گرفتند. حمودی به خاطر تکل خطرناک، فرزاد حاتمی به خاطر تاخیر در شروع مجدد بازی و جی لوید ساموئل به خاطر رفتار غیرورزشی در بازی الشباب امارات و استقلال ایران در دوبی تذکر گرفتند.

این بازی چهارشنبه هفته گذشته در دوبی برگزار شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراز امیداوری کرد در بازیهای آینده شاهد چنین رفتاری از بازیکنان استقلال نباشد.
ArAsh 007 بازدید : 85 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
آرش برهانی پیش از شروع تمرین تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران در مورد دیدار با الشباب گفت: بازی رفت مشکل بود اما خدا را شکر توانستیم 4 گل بزنیم. انشاءالله بتوانیم بار دیگر از اعتبار و حیثیت فوتبال دفاع کنیم و الشباب را دوباره ببریم.

وی ادامه داد: الشباب تیم خطرناکی است و چیزی برای از دست دادن ندارد و ما می‌خواهیم با تمرکز و انگیزه خوب دوباره پیروز شویم.

وی در مورد اینکه قضیه اینکه برخی از بازیکنان استقلال پول گرفتند و برخی هنوز پول نگرفته‌اند، گفت: خیلی ممنون خداحافظ.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بزرگترین افتخار پرسپولیس چیست ؟
    بازیکن هفته

    ویدئوی هفته
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 4,948
  • بازدید کلی : 56,882
  • تبادل بنر

    دوستان اگر مایل به تبادل بنر با ما هستید
     کد بنر ما را در وبلاگ خود قرار داده
    و سپس به ما اطلاع دهید
    تا بنر شما در سایت قرار گیرد

    کد بنر ما
    کانون هواداران باشگاه استقلال

    آدرس سایت :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/home

    آر اس اس :  : http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/rss

    ایمیل :  : info@fcesteghlal.ir


    کانون هواداران باشگاه استقلال - 1